دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 959556
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
پارسایی فر

رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: مجموعه پویانمایی «داستان های شهاب» تلاش می کند تا با زبانی صمیمی مسائل زندگی روزمره را برای مخاطب بازگو کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، رئیس حوزه هنری استان بوشهر امروز در جمع خبرنگاران از انتشار مجموعه پویانمایی «داستان های شهاب» خبر داد و اظهار داشت: در این مجموعه پویانمایی، از دریچه نگاه یک نوجوان با اتکا به سبک زندگی ایرانی و اسلامی، به مسائل مختلف و موجود در جامعه از جمله ناهنجاری ها و معضلات  اجتماعی پرداخته می شود.

امید پارسایی فر با اشاره به جذابیت بالای هنر پویانمایی برای نشان دادن مسائل مهم جامعه، افزود: قهرمان و راوی این مجموعه نوجوانی به نام «شهاب» است که با تلخی‌ها و شیرینی‌های مختلف خانواده و شهر مواجه می شود و با اتکا به هوش و  توان خود و کمک دوستان و خانواده‌اش، به دنبال راهکارهایی برای حل آنهاست.

طراح و نویسنده این مجموعه پویانمایی با بیان این مطلب که این پویانمایی با تکنیک «کات اوت» تهیه شده است، خاطرنشان کرد: جهت اجرای این مجموعه تلاش شده است که از ظرفیت هنرمندان مختلف و همچنین فرهنگ و آیین های استان بهره گرفته شود و تداوم آن هم با کمک هنرمندان استان خواهد بود.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر با اشاره به اینکه «داستانهای شهاب» به زودی در شبکه های اجتماعی منتشر و پخش می شود اظهار داشت: فعلا هر قسمت از این مجموعه، در مدت زمانهای  دو تا چهار دقیقه طراحی و تولید شده است.

پارسایی فر با تشریح عوامل این مجموعه پویانمایی اعلام کرد: در پنج قسمت اول این مجموعه عوامل مختلفی همچون امیررستافرد به عنوان انیماتور وکارگردان فنی، امیر زارع زاده و حمید فخرایی  به عنوان گرافیست و امین قاضی، مهراب احمدی، سپهر جمشیدپور،‌ گلی روحانی،‌ سارا مظفری، هومان کریمی به عنوان صداپیشه همکاری داشته اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha