جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز

حوزه/  حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری گفت: فرقه‌های شیطانی وهابیت و صهیونیسم یک هدف شیطانی واحد در پیش دارند که آن هدف، ایجاد تفرقه بین مسلمانان و تبدیل کردن عزت آنان به ذلت است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، فتنه وهابیت و صهیونیسم را زائیده یک رحم استعمار جهانی و اروپایی دانست و بیان داشت: فتنه وهابیت و صهیونیسم همواره مایه بدبختی، رسوایی و تفرقه‌افکنی در کشورهای اسلامی است که هر دوی این فرقه‌های شیطانی یک هدف شیطانی واحد در پیش دارند که آن هدف، ایجاد تفرقه بین مسلمانان و تبدیل کردن عزت به ذلت است.

وی ادامه داد: پیش از جنگ جهانی اول یک‌ همایش اروپایی در لندن تشکیل و هدف از آن جلوگیری از سقوط استعمار غرب بود که در آن همایش به این نتیجه رسیدند که در مقابل استعمار غرب، امت اسلامی ایستاده که دارای وحدت و اقتدار است و از جهت سرمایه‌های اقتصادی و زیرزمینی حرف اول را در جهان می‌زنند؛ ازاین‌رو تصمیم گرفتند در قلب کشورهای اسلامی غده سرطانی بکارند تا از وحدت مسلمان جلوگیری و در نهایتاً در سال ۱۹۴۸ میلادی رسماً دولت نامشروع و جعلی اسرائیل اعلام وجود کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: اسرائیل در طول این ۷۳ سال با حمایت آمریکا و اروپاییان به حیات ننگین خود ادامه داده و جنایات زیادی مرتکب شده است و دیدیم که اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها چه موضعی در برابر جنایت‌های اسراییل گرفتند. بایدن با صراحت اعلام کرده که بمباران غزه و کشتن فلسطینی‌ها حق طبیعی اسرائیل برای دفاع از خود است و اروپایی‌ها از تظاهرات همبستگی با مردم فلسطین جلوگیری کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، تصریح کرد: اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها، اسرائیل را نماینده خودشان می‌دانند و اگر روزی اسراییل ریشه‌کن شود، که ان‌شاءالله به زودی ریشه‌کن خواهد شد جایگاهی برای اروپا و آمریکا در دنیای اسلام نخواهد بود.

وی در ادامه عنوان کرد: وابستگی وهابیت به دنیای غرب برای اهل مطالعه و تحقق مشخص است. این‌ها نفوذی دنیای اسلام هستند و بویی از اسلام نبرده‌ و دست‌نشانده انگلیس در عربستان هستند و برای ایجاد تفرقه بین امت اسلامی موردحمایت قرارگرفته‌اند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: طالبان، داعش و القاعده توسط آمریکا و غربی‌ها ایجاد شده‌اند و این‌ها غیر از فتنه و بدبختی و تفرقه هیچ‌چیزی برای جهان اسلام نداشته‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری در پایان گفت: اکنون فرقه وهابیت دلاّل داعش و اسرائیل است اما آیات قرآن و روایات وعده نابودی اسراییل را داده‌اند و یقیناً غده سرطانی اسراییل نابود می‌شود و هم‌زمان با آن غده سرطانی حاکم بر مکه و مدینه هم نابود خواهد شد و این وعده الهی توسط خون پاک سردار سلیمانی و مجاهدان اسلامی محقق می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha