سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر / حضور و اقامه نماز توسط آیت الله العظمی نوری همدانی در شب نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران

حوزه/حضرت آیت الله نوری همدانی در حمایت از مقاومت مشروع و شجاعانه ملت فلسطین علیه اشغالگران صهیونیستی پیامی صادر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله  نوری همدانی در پیامی از مقاومت مشروع و شجاعانه ملت فلسطین علیه اشغالگران صهیونیستی حمایت کردند.

متن این پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
این روزها جهان شاهد حوادثی است که قلب هرانسان آزاده ای را می‌آزارد. حملات مداوم رژیم غاصب وکودک کش صهیونیست و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه باعث تأسف وتألم است.

بی شک این جنایت خونین با پشتیبانی استکبارجهانی یعنی آمریکای جنایتکار و هم‌پیمانان اروپایی او و با کمک ویا سکوت بعضی ازکشورهای عربی واسلامی منطقه در حال وقوع است و سکوت مجامع بین المللی وحقوق بشری نیزبرسنگینی این جنایت افزوده است.

براین اساس لازم است ملت‌ها خصوصاً مسلمانان از حکومت‌های خود مطالبه گری نموده تا وارد عرصه شوند و از حقوق ملت مظلوم فلسطین دفاع کنند و سرنوشت آنان را به خودشان بسپارند و به استمرار این رژیم غاصب و جعلی پایان دهند.

امروز مسلمانان لازم است به هر کیفیت برای نابودی صهیونیست ها تلاش کنند، تردیدی نداریم به حول قوه الهی وعده پروردگار متعال محقق خواهد شد (سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ) و به فرموده رهبر معظم انقلاب در قدس شریف که قلب تپنده جهان اسلام است نمازخواهیم خواند.

ان‌شاءالله
اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایات از تمام مسلمانان خصوصاً سازمانهای اسلامی می‌خواهم نسبت به این موضوع واکنش صریح و جدی نشان داده و به کمک مردم مظلوم فلسطین بشتابند.

قم المقدسه
هشتم شوال المعظم ١٤٤٢
حسین نوری همدانی

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha