شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مرتضی موحدی

حوزه/ امام جمعه تویسرکان گفت: در جنگ ۱۲ روزه، مقاومت فلسطین با استفاده از چهار هزار موشک، دو سوم اسرائیل را درهم کوبید و با به هلاکت رساندن حدود صد نفر از صهیونیست‌ها و انهدام پایگاه‌های مهم نظامی، اطلاعاتی اسرائیل و همچنین تعطیلی تمام پروازهای رژیم اشغالگر قدس، بی‌خاصیتی گنبد آهنین را به اثبات رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام مرتضی موحدی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تویسرکان، با تاکید بر اهمیت تحولات فلسطین، اظهار داشت: این موضوع از آن جهت حائز اهمیت است که قلب جبهه ضد مهدوی و حسینی، صهیونیسم است و خط مقدم مقابله با اسرائیل، مقاومت فلسطین است.

وی افزود: در جنگ ۱۲ روزه، مقاومت فلسطین با استفاده از چهار هزار موشک، دو سوم اسرائیل را درهم کوبید و با به هلاکت رساندن حدود صد نفر از صهیونیست‌ها و انهدام پایگاه‌های مهم نظامی، اطلاعاتی اسرائیل و همچنین تعطیلی تمام پروازهای رژیم اشغالگر قدس، بی‌خاصیتی گنبد آهنین را به اثبات رساند.

امام جمعه تویسرکان با تاکید بر اینکه این جنگ ثابت کرد که اضمحلال اسرائیل بسیار نزدیک است، گفت: نتیجه اتفاقات رخ داده در این جنگ و عقب نشینی و آتش بس اسرائیل آن است که یاران منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران، به قدری توانمند شده‌اند که هر کدام به تنهایی چالش و تهدید جدی برای اسرائیل هستند.

وی در بخش دیگری از خطبه های خود با بیان اینکه جوانان به عنوان نیروی محرکه کشور در گام دوم انقلاب باید با بیانیه گام دوم به صورت دقیق آشنا شوند، مطرح کرد: بیانیه گام دوم، ترسیمی جامع از وضع کشور، توسط دیده‌بانی بصیر، عالمی مبارز و ژرف‌اندیش است که در برابر تمام سیاه نمایی‌های دشمن، به طور دقیق واقعیات کشور را به ما نشان می‌دهد.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: در این بیانیه به خوبی به ظرفیت‌های طبیعی انسانی در داخل کشور اشاره شده و لازم است که از این ظرفیت کم‌نظیر به نحو احسن استفاده شود، ظرفیتی که متاسفانه با غفلت مسئولین کمتر از آن استفاده شده است.

وی با اشاره به اینکه بن‌بستی برای جوانان وجود ندارد، اظهار داشت: با استفاده از همت بلند و انگیزه‌های بالای جوانان و فعال کردن این ظرفیت‌ها، می‌توان در کشور شاهد جهش و پیشرفت‌های خوبی در عرصه کاهش مشکلات و آسیب‌های مختلف باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha