سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور ، مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور گفت: امروز مسئله فلسطین فقط مسئله جهان اسلام نیست بلکه مسئله همه‌ی بشریت است و باید اجماعی جهانی، برای بازپس‌گیری سرزمین‌های اشغالی صورت گیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهار داشت: امروز مسئله فلسطین تنها مسئله جهان اسلام نیست! بلکه مسئله همه‌ی بشریت است؛ چراکه یک عده یهودیِ صهیونیست که می‌خواهند همه‌ی معادلات دنیا را در دست و اختیار خودشان بگیرند با تضییع حقوق ملت مظلوم و محرومی که در منطقه اورشلیم زندگی می‌کردند، غاصبانه کشوری صهیونیستی برپا کرده و تلاش کنند منویات خودشان را در قالب حمایت از این کشور به منصه‌ی ظهور برسانند.

وی افزود: امروز بشریت مواجه شده با یک کشور جعلی که این کشور جعلی دارای سردمدارانی است که مانند اختاپوس در سراسر همه کشورهای عالم نفوذ کرده و قدرت کشورها را در اختیار خودشان گرفتند و نه‌فقط ملت فلسطین بلکه تمام ملت‌هایی که می‌خواهند سرپای خودشان بایستند و با آرامش، صلح و دوستی زندگی کنند به خاطر توطئه‌های این‌ها آرامش، آسایش، استقلال و تمامیت ارضی آن‌ها بر هم ریخته شده و دولت‌ها را در قبضه‌ی قدرت خودشان گرفته و با تهدیدهایی که برای بشریت ایجاد کردند تلاش می‌کنند آنچه به نفع صهیونیسم یهودی و مسیحی است برای خودشان رقم بزنند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، تصریح کرد: امروز اگر همه‌ی دنیا برای مقابله با اسرائیل متحد نشوند فردا دیر است همان‌طور که مردم دنیا این تشخیص صحیح را داده‌اند و از آمریکا، اروپا، جهان اسلام و مسیحی‌ها و یهودی‌های غیر صهیونیست ها  همه دارند برای مقابله با یهود صهیونیسم در صحنه حاضر می‌شوند و این کار را به‌عنوان یک آرمان بزرگ انسانی و بشری دنبال می‌کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: حق این است که همه در کنار همدیگر از مسلمان، مسیحی، یهودی و هرکسی که در دنیا خواهان این است که شرافت بشری او محفوظ بماند برای نابودی اسرائیل غاصب تلاش کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، عنوان کرد: امروز به فضل الهی توطئه‌های صهیونیسم یهودی و مسیحی در دنیا آشکارشده و همه دنیا فهمیده‌اند که تمام نابسامانی‌ها و بدبختی‌هایی که وجود دارد زیر سر یهودی‌ها و مسیحی‌های صهیونیسم است؛ ازاین‌رو از آمریکای جنایتکار تا جنایتکاران و مستکبرانی که در اروپا حامی صهیونیست هستند و یهودی‌های صهیونیستی همه و همه باید به زباله‌دان تاریخ انداخته شوند و إن‌شاءالله به فضل پروردگار آن روز دیر نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ملت بزرگ و شریف ایران شما که امروز دنیا را بیدار کرده این باید همیشه درصحنه باشید و تلاش کنید، إن‌شاءالله دولت جهانی حضرت ولی‌عصر(عج) دیر نیست و به فضل الهی ایشان تشریف می‌آوردند و همه ستمکاران دنیا را به زباله‌دان تاریخ خواهند انداخت.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، در پایان گفت: حضور ما درصحنه نویدبخشی برای همه ملت‌های آزاده‌ی دنیا و همه مستضعفان دنیاست، همه باید به هوش باشیم و درصحنه باشیم و تلاش کنیم و از خداوند بخواهیم دشمنان بشریت را نابود کند و نه خودمان حاضر باشیم زیر یوق استکبار جهانی قرار بگیریم و نه هرگز اجازه دهیم هیچ کشور دیگری را به این شکل زیر ستم و ظلم یهود صهیونیستی قرار دهند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha