چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
فرجی

حوزه / مدیر حوزه علمیه کاشان با بیان اینکه هر شهیدی که در فلسطین به شهادت می رسد یک روز از عمر رژیم صهیونیستی کمتر می شود، گفت: براساس شواهد تاریخی با توجه به حماقت ها و جنایت ها، رژیم کودکش اسرائیل زمینه نابودی خودش را فراهم کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در برابر نیروهای مقاومت فلسطین، گفت: همانطور که فرعون، هیلتر، صدام، قذافی، شاه ملعون و شوروی سابق با همت مردم زمینه نابودی و از هم پاشیدگی خودشان را فراهم کردند، اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار نیز ه زودی زمینه نابودی شان فراهم می شود.

مدیر حوزه علمیه کاشان با بیان اینکه هر شهیدی که در فلسطین به شهادت می رسد یک روز از عمر رژیم صهیونیستی کمتر می شود، ادامه داد: براساس شواهد تاریخی با توجه به حماقت ها و جنایت ها، رژیم کودکش اسرائیل زمینه نابودی خودش را فراهم کرده است.

وی  ادامه داد: صهیونیست ها براساس فرمایش رهبری زودتر از ۲۵ سال دیگر از بین خواهد رفت و وجود نخواهند داشت.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی با تاکید بر لزوم وحدت و انسجام مسلمانان در مبارزه با رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: همانطور که دشمنان برای نابودی اسلام متحد هستند ما نیز باید حواسمان را بیشتر جمع کنیم و دریک جبهه واحد مقابل دسیسه های دشمنان بایستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha