یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فتح خرمشهر

رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزشی شهدای مهندسی بروجرد با اشاره به اینکه فتح خرمشهر نمونه بارزی از مدیریت جهادی و انقلابی است، گفت: فتح خرمشهر از قله های موفق دفاع مقدس است که در آن مدد الهی، اخلاص و جهاد موج می زند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام رضا کیانی، مسئول عقیدتی سیاسی مرکز آموزشی شهدای مهندسی بروجرد، امروز در مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با اشاره به اینکه اقتدار امروز ایرن اسلامی مرهون خون مطهر شهدا و رزمندگان است، گفت: دلاور مردی ها و جانفشانی های جوانان غیور و شجاع این مرزو بوم بر کسی پوشیده نیست و این دلاور مردی ها و ایثارها در اذهان مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی ماندگار است . 

وی با اشاره به اینکه رزمندگان شجاع و ولایی ما با اخلاص، ایثار و فداکاری از خاک میهن دفاع کردند، افزود: شجاعت، ولایتمداری و از خودگذشتگی رزمندگان باید برای نسل جوان جامعه الگو قرار گیرد.

رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزشی شهدای مهندسی بروجرد با اشاره به اینکه فتح خرمشهر نمونه بارزی از مدیریت جهادی و انقلابی است، خاطر نشان کرد: فتح خرمشهر از قله های موفق دفاع مقدس است که در آن مدد الهی، اخلاص و جهاد موج می زند.

حجت الاسلام کیانی در پایان با بیان اینکه پیروزی و نصرت الهی در فتح خرمشهر به ایران اسلامی هدیه ای بزرگ بود، گفت: آزادسازی خرمشهر حیرت جهانیان و نا امیدی ابرقدرت ها دنیا را به دنبال داشت .

 در پایان این مراسم از فعلان فرهنگی تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha