دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید ابوالفضل کاظمی

حوزه/ مسئول حوزه مدیریت حوزه علمیه خراسان از تشکیل شورای راهبردی گفتمان انتخابات با رویکرد مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح خبر داد.

حجت الاسلام سید ابوالفضل کاظمی در گفت و گو با خبرگزاری حوزه در مشهد با اعلام این خبر گفت: شورای راهبردی گفتمان انتخابات با رویکرد مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح به توصیه مدیر حوزه علمیه خراسان در محل مرکز مدیریت این حوزه تشکیل و نخستین جلسه، امروز برگزار شد.

وی با بیان اینکه جلسات این شورا تا مدت برگزاری انتخابات به طور مستمر برگزار می شود و اقدامات انجام شده، گزارش و برنامه ریزی ها صورت می گیرد، اظهار کرد: به طور حتم، حضور گسترده مردم در انتخابات در راستای همراهی با نظام اسلامی و تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری، بسیار با اهمیت است و حوزویان در این عرصه حساس، نقش مهمی برعهده دارند.

مسئول حوزه مدیریت حوزه علمیه خراسان یادآور شد: این شورا با بهره گیری از ظرفیت نهادهای مرتبط، فعالیت های موازی را به صورت متمرکز برنامه ریزی می کند تا در نهایت، طلاب و روحانیون دغدغه مند با بهره مندی از آن در تبیین، تبلیغ و پاسخگویی به شبهات برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و نیز ارائه شاخصه های انتخاب فرد اصلح بیش از پیش به صورت هدفمند اهتمام ورزند.

گفتنی است، اعضای شورای راهبردی گفتمان انتخابات با رویکرد مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح متشکل از معاونت های پژوهش، آموزش، تبلیغ، فرهنگی- اجتماعی- سیاسی، دفتر بررسی و حراست و نیز رسانه حوزه علمیه خراسان، سازمان بسیج طلاب و روحانیون و بسیج اساتید این حوزه و مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان می باشد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کلهری IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    0 0
    سلام تازه الآن به فکر تشکیل شورای راهبردی افتادید؟ کمی دیر نشده؟ شما باید از ابتدای اردیبهشت به فکر تشکیل چنین شورایی می شدید نه الآن. لطفا مدیران ارشد حوزه علمیه قم به داد حوزه خراسان برسند متأسفانه در حوزه خراسان بجای پیشرفت شاهد پسرفت هستیم هم در عرصه علمی و هم فرهنگی و هم تبلیغی و به ویژه مسائل سیاسی