جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تبریز

حوزه / مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: امروز ثمر مجاهدت‌های نیروی قدس و حاج قاسم سلیمانی در غزه و دیگر جبهه‌های مقاومت به بار نشسته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام حسن شعبانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، امروز به مناسبت سالگرد آزادسازی خرمشهر با سردار یاسر زیرک دیدار و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

وی افزود: امروز ثمر زحمات و مجاهدت‌های نیروی قدس و حاج قاسم سلیمانی در کرانه غزه و دیگر جبهه‌های مقاومت به بار نشسته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی  آذربایجان شرقی با اشاره به پیروزی نیروهای غزه در جنگ اخیر، بیان کرد: مقاومت در برابر ظلم در منطقه همان امتداد ۸ سال دفاع مقدس است که ثمر زحمات و مجاهدت‌های نیروی قدس و سردار حاج قاسم سلیمانی امروزه به بار نشسته است. 

وی ادامه داد: رفته رفته حزب الله و جبهه مقاومت قدرت خود را نشان می‌دهند و این از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
حلب را همانند خرمشهر خدا آزاد کرد

سردار یاسر زیرک نیز در این دیدار گفت: اگر شهید والامقام مهدی باکری، یاغچیان، حاج قاسم سلیمانی و دیگر سرداران با روحیه والای خود در جبهه مقاومت پیش نمی‌رفتند، اکنون به چنین پیروزی‌هایی دست نمی‌یافتیم.  

وی با اشاره به خاطره خود در مأموریت سوریه، افزود: آن روز که روز آزادی شهر حلب بود، سردار حاج قاسم سلیمانی در جلسه گفت: مطمناً حلب را نیز خدا آزاد کرد.

زیرک بیان کرد: جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس با وجود مظلومیت، مرحله‌ای از مقاومت بود که با اقتدار و مقاومت آمیخته شده بود. دست ما در دفاع مقدس خالی بود و ما در مقابل جنگ جهانی و اتحاد ابرقدرت ها ایستادگی کرده بودیم.

وی یادآور شد: نباید تنها شعار داد، بلکه باید همواره در میدان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha