شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی با تقدیر از عوامل تولیدکننده برنامه "زندگی پس از زندگی" خاطرنشان کردند: اقدام شما در تولید این برنامه که درباره واقعیت‌های عالم برزخ است شایسته تقدیر و بسیار خوب است، تلاش کنیم اعتقادات را قوی کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار مدیر شبکه چهار صداوسیما و تهیه‌کننده برنامه "زندگی پس از زندگی" که در دفتر معظم له برگزار شد، با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم اظهار داشتند: در این آیه شریفه آمده است که عالم برزخ وجود دارد و عالم واقعی است.

ایشان افزودند: باید مردم را نسبت به عالم برزخ آشنا کنیم، "برزخ" عالمی است میان دنیا و آخرت که همه‌چیز در این عالم وجود دارد، خداوند نمونه‌هایی از آخرت را در عالم برزخ قرار داده است.

معظم له عنوان کردند: باید جامعه را به‌گونه‌ای هدایت کنیم که بدانند پس از مرگ عالم دیگری وجود دارد و بر اساس آن عمل نمایند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به ساخت برنامه ها و فیلم‌های مذهبی تصریح کردند: فیلم امام علی(ع) و حضرت یوسف(ع) بسیار زیبا و اثربخش بود لذا باید با تولید فیلم و برنامه هایی  درباره عالم برزخ جامعه را با آن عالم و وظایف مردم نسبت به آن آشنا کرده و آگاه شوند.

معظم له: با تقدیر از عوامل تولیدکننده برنامه "زندگی پس از زندگی" خاطرنشان کردند: اقدام شما در تولید این برنامه که درباره واقعیت‌های عالم برزخ است شایسته تقدیر و بسیار خوب است، تلاش کنیم اعتقادات را قوی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha