یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام کاظم لطفیان

حوزه/ دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل‌سنت گفت: دشمنان برای ضربه زدن به جایگاه انقلاب اسلامی به آب و آتش می زنند، به طوری که به اذعان خودشان در سال ۹۲ برای ایجاد حس ناامیدی در جامعه ما بیش از ۴۰۰ میلیون دلار هزینه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین کاظم لطفیان، امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان کردستان که با محوریت «انتخابات» در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار داشت: علما و روحانیون چراغ های هدایت جامعه اسلامی هستند و زمینه ساز توسعه و اعتلای اسلام در عصر کنونی می باشند.

دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل‌سنت کشور گفت: امروز صحنه حضور علما و روحانیون در جامعه برای برگزاری یک انتخابات شکوهمند و با نشاط در کشور است و این ماموریت بر عهده همه ماست که بتوانیم در اعتلای نظام نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین لطفیان بیان کرد: علما و روحانیون دینی در بحث مبارزه با غفلت در جامعه و در مقابل افزایش بصیرت دینی و سیاسی جامعه اسلامی مسئول هستند و باید در این عرصه جهادگونه کار کنند.

دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل‌سنت افزود: امروز دشمنان برای ضربه زدن با جایگاه انقلاب اسلامی به آب و آتش می زنند به طوری که به اذعان خودشان در سال ۹۲ برای ایجاد حس ناامیدی در جامعه و کشور ما بیش از ۴۰۰ میلیون دلار هزینه کردند، ولی به یاری خداوند در این توطئه همانند دیگر فتنه ها شکست خوردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha