پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شورای نگهبان

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: شورای نگهبان در راستای صیانت از قانون اساسی و اعتلای جمهوری اسلامی تسلیم جوسازی ها و تلاشهای آشکار و پنهان بیگانگان نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا در بیانیه ای حمایت از شورای نگهبان را لازم و تضعیف باین نهاد پربرکت را خدشه به صیانت از احکام اسلامی و قانون اساسی دانست.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام اخیر شورای نگهبان در تایید نامزد های صالح برای مسئولیت خطیر و حساس ریاست جمهوری در میان هیاهوی دشمنان خارجی و برخی از منتقدان داخلی، از حاکمیت خرد و شجاعت در این شورا و اهتمام آنان به پاسداری از ارزشها و اصول انقلاب  اسلامی و احترام به خون پاک هزاران شهید سرافراز این مرز و بوم حکایت می‌کند.

خداوند را شاکریم که شورای محترم نگهبان در راستای صیانت از قانون اساسی و اعتلای جمهوری اسلامی تسلیم جوسازی ها و تلاشهای آشکار و پنهان بیگانگان و شیفتگان داخلی شان برای اثر گذاری بر انتخابات پیش رو نشد و احراز صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری را بدون در نظر گرفتن ملاحظات سیاسی و جناحی و بر اساس مرّ قانون انجام داد.

 مدیریت حوزه علمیه استان قزوین به سهم خود  این اقدام ارزشمند و حکیمانه شورای نگهبان را ارج نهاده و ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای اعضای محترم این شورا، از مردم فهیم، فرهیخته و خدا جوی  برای حضوری  پرشور در صفوف وحدت آفرین، عزت بخش و دشمن شکن انتخابات  دعوت بعمل می‌آورد.

والسلام علی من اتبع الهدی

محمد تقی سبحانی نیا

مدیر حوزه علمیه استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha