پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 961006
۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳
صفحه مجازی علی خردمردی

حوزه/ دقت داشته باشید که نهاد شورای نگهبان به گونه ای است که اگر بهترین عالمان و مدیران هم آنجا باشند، پس از چهار پنج سال حجم تخریب بالایی علیه آنان شکل میگیرد. چرا که بارها مجبور است جلوی دولت بایستد، بارها باید جلوی مجلس مقاومت کند، هر دوره باید برخی نامزدهای جناح ها را که به آنها دلبسته‌اند، رد صلاحیت کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، با توجه به حاشیه تأیید صلاحیت‌ها نامزدهای ریاست‌های جمهوری در شورای نگهبان، حجت‌الاسلام علی خِرَدمردی در صفحه مجازی‌اش نوشته است:

بسم الله

خجالت چرا؟

در این سالها ضد انقلاب و خودی های نا آگاه کاری کردند که صحبت از آیت‌الله جنتی و تمجید از او کار آسانی نباشد. دست کم حزب اللهی‌ها خجالت میکشند که با وجود این حجم تخریب علیه ایشان، از او دم بزنند.

دقت

دقت داشته باشید که نهاد شورای نگهبان به گونه‌ای است که اگر بهترین عالمان و مدیران هم آنجا باشند، پس از چهار پنج سال حجم تخریب بالایی علیه آنان شکل میگیرد. چرا که بارها مجبور است جلوی دولت بایستد، بارها باید جلو مجلس مقاومت کند، هر دوره باید برخی نامزدهای جناح ها را که به آنها دلبسته‌اند، ردّ صلاحیت کند. همه‌ی اینها درست یا غلط نفرت عجیبی را به وجود می‌آورد و حال تصور کنید هر یک از این جناح ها نفرتشان را از طریق رسانه هایشان به مردم نیز منتقل کنند. این حرف به معنای بی نقص بودن تصمیمات شورا نیست.

ستایش

خلاصه اینکه با همه‌ی این اوصاف، من به نوبه خودم این مرد را می‌ستایم. با عمل به تکلیف، حرص و غیظی که از دشمن در می‌آورد را می‌ستایم، کوتاه نیامدنش مقابل جریانهای داخلی را می‌ستایم، گذشتن از فرزندش(کشته شدن توسط سپاه) برای انقلاب را می‌ستایم، گله و شکایت نکردنش از این همه سال تخریب و تمسخر را می‌ستایم، ساده زیستی‌اش را می‌ستایم و از حق کوتاه نیامدنش را می‌ستایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha