شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدرسه علمیه اوج قزوین

حوزه / معاون فرهنگی سپاه استان قزوین گفت: باید مردم در کنار ولی‌فقیه باشند و این نظام را حفظ کنند و یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند نظام را حفظ کند حضور مقتدرانه مردم در انتخابات است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین سرهنگ پویا منش، معاون فرهنگی سپاه استان قزوین، صبح امروز  در نشست بصیرتی طلاب و اساتید مدرسه علمیه شهرستان آوج که با موضوع انتخابات برگزار شد، گفت: طبق منویات مقام معظم رهبری کسی که در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئولیتی را به دست می‌آورد باید تمام  تلاش و پیگیری مطالبات مردم  را در جهت پیش برد اهداف  عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار ببندد.

اقتدار ایران به حضور مقتدرانه مردم در انتخابات است

 معاون فرهنگی سپاه استان قزوین خاطر نشان کرد: مردم آگاه و با بصیرت؛ هوشمندانه به نامزدهای انتخابی خود رای می‌دهند و نامزدها سعی کنند وعده‌هایی که قابل اجرا نیستند به مردم ندهند.

وی ادامه داد:  وعده‌هایی که عملی نمی‌شود نه تنها موجب نا امید کردن مردم می‌شود، بلکه مشکلات دیگری به همراه دارد که دشمنان ازاین فرصت‌ها برای اهداف خود استفاده می‌کنند.

معاون فرهنگی سپاه استان قزوین تصریح کرد: برای دلسرد کردن مردم  بیش از ۲۰ کانال تلویریونی ماهواره‌ای فارسی زبان بطور  شبانه روزی با سیاه نمایی مردم را برای حضور در پای صندوقهای اخذ رای در روز  انتخابات ناامید می‌کنند.

وی اظهار کرد: مردم ما با وجود همه تحریم ها ایستاده‌اند و هرگز نخواهند گذاشت دشمن از شرایط سوء استفاده کند.

معاون فرهنگی سپاه استان قزوین تصریح کرد: مردم ما قاسم سلیمانی وار نشان دادند که حماسه سازان تاریخ هستند.

وی با بیان فرمایش حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه حفظ این نظام از اوجب واجبات است، اظهار کرد: باید مردم در کنار ولی‌فقیه باشند و این نظام را حفظ کنند و یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند نظام را حفظ کند حضور مقتدرانه مردم در انتخابات است.

معاون فرهنگی سپاه استان قزوین گفت: حماسه از شور و شعور برخوردار است و شور آن حضور حداکثری و شعور آن انتخاب فرد اصلح است

سرهنگ پویا منش در پایان بر تلاش و تشریک ‌مساعی همه نخبگان به ‌ویژه  طلاب و اساتید حوزه های علمیه برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید کرد و از همه آحاد مردم خواست با حضور پرشور خود درصحنه انتخابات، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و معاندان داخلی و خارجی بزنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha