جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی بخشی قزوین

 حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: شورای نگهبان ضمانت اجرای مردم سالاری دینی است و وظیفه دارد هم جمهوریّت و هم اسلامیّت نظام را حفظ کند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، امروز در نشست بصیرتی طلاب و اساتید مدرسه علمیه ایمانیه شهرستان تاکستان گفت: شورای نگهبان ضمانت اجرای مردم سالاری دینی است و وظیفه دارد هم جمهوریت و هم اسلامیّت نظام را حفظ کند. 

وی خاطرنشان کرد: اگر شورای نگهبان تضعیف شود، نظام تضعیف می‌شود، چرا که ممکن است افرادی که فساد سیاسی، مالی،  و... دارند و طبق قانون فاقد صلاحیت هستند، در مصادر امور قرار گیرند

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: بر اساس قانون اساسی، شورای نگهبان، نهاد ناظر برانتخابات است و تلاش می‌کند طبق قانون، سلامت انتخابات را تضمین کند و با قاطعیت و بی‌طرفی و استقلال کامل به وظیفه نظارتی خود عمل می‌کند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: در هر انتخاباتی دشمنان گوش به زنگ هستند تا شبهاتی ایجاد کرده و بهانه‌هایی سطحی را برای عدم حضور مردم علم کنند.

وی اظهار کرد: در طول ۴۲ سال از عمر انقلاب اسلامی مشخص است مردم تعیین می‌کنند چه کسی سکاندار ریاست جمهوری باشد، از این رو برای آبادانی کشور و خنثی کردن نقشه دشمن علاوه بر حضور حداکثری باید انتخاب اصلح داشته باشیم.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان، مشارکت فعال و با نشاط در انتخابات را  موجب شادی روح امام خمینی (ره) و شهدا و ناامیدی و یاس دشمنان ذکر کرد و گفت: رای در انتخابات، رای به راه شهیدان است.

وی به بیانات اخیر مقام معظم رهبری خطاب به ملت ایران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره و بیان کرد: روشنگری و درایت مقام معظم رهبری، دشمن را به آشفتگی کشانده و نقشه های آمریکا در منطقه را به کابوسی برای دولتمردان این کشور تبدیل نموده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha