جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انتخابات

حوزه/ ایران نیازمند نگاه نو و تفکری جدید برای تحول در فضای کشور با مدیری کارآمد، با کفایت، باایمان، عدالتخواه و پاکدست با عملکردی جهادی انقلابی است تا هم در زمینه بین المللی به سمت نگاهی باز و روشن و تعامل با کشورها پیش برویم و هم در داخل آرامش و رفاه نسبی برای مردم ایجاد شود.

خبرگزاری حوزه | بار دیگر مردم غیور ایران اسلامی در معرض آزمایش بزرگی قرار دارند تا با حضور گسترده و همه جانبه خود یاس و ناامیدی دشمنان را به ارمغان بیاورند.

یقیناً انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با خلق حماسه ای بزرگ و ماندگار در تاریخ کشورمان ثبت خواهد شد و غیرتمندان این سرزمین سربلند بیرون خواهند آمد.

با توجه به اینکه در حال حاضر مردم از نظر اقتصادی و معیشتی در وضعیت مناسب و خوبی قرار نداشته و جایگاه کشور نیز از نظر داخلی و بین المللی تحت فشارهای دولت های استکباری قرار دارد، لذا نیازمند نگاه نو و تفکری جدید برای تحول در فضای کشور با مدیری کارآمد، با کفایت، باایمان، عدالتخواه و پاکدست با عملکردی جهادی  انقلابی است تا هم در زمینه بین المللی به سمت نگاهی باز و روشن و تعامل با کشورها پیش برویم و هم در داخل آرامش و رفاه نسبی برای مردم ایجاد شود.

از آنجا که دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی در حال ایجاد فضایی آلوده هستند و مردم را تشویق به عدم حضور در انتخابات می کنند و تعدادی از ناآگاهان داخلی نیز با همصدایی با بیگانگان بر طبل عدم حضور در پای صندوق رای می کوبند، اما مردم انقلابی با الگوگیری از شهیدان بویژه سردار دلها و مرد میدان شهید قاسم سلیمانی با شور و شوق به پای صندوق های رأی خواهند آمد و حماسه به یاد ماندنی دیگری را در تحولات سیاسی و اجتماعی رقم می زنند و سرنوشت کشور را به دست فردی اصلح و کاردان می سپارند.

علیرغم اینکه متأسفانه دنیای امروز و همچنین کشورمان درگیر بیماری کرونا و مقابله با ویروس منحوس کووید ۱۹ هستند، اما جنب و جوش هواداران انتخابات و فراهم بودن بستری مناسب و فضای آزاداندیشی نشان از اتفاق بزرگ در ۲۸ خرداد را دارد.

همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند: بنده اصرارم بر حضور حدّاکثری و عمومی ملت ایران به‌خاطر این است که می‌بینم و میدانم که حضور یکپارچه‌ی مردم، حضور پرشوق و امیدوارانه و قدرتمندانه‌ی مردم موجب می‌شود که دشمن مأیوس بشود؛ وقتی دشمن مأیوس شد، کارآیی خود را از دست خواهد داد.    «۱۳۹۲/۰۳/۲۲»

بی شک ملت آگاه و بیدار ایران اسلامی با حضور پررونق و همگانی خود در روز انتخابات پای صندوق های رأی هم موجب قطع طمع و تعرض دشمن خواهند شد و هم بر عزت، مصونیت، امنیت و اقتدار کشور افزوده خواهد شد.

    

محمد رضا باقری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha