شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سید محسن محمودی

حوزه/ امام جمعه موقت ورامین گفت: حق ویژه مردم ورامین ادا نشده است و امیدواریم در آینده خدمات بیشتری به مردم در این منطقه صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی، عصر سه شنبه ۱۱ خرداد ماه در نشست ویژه خانواده شهدای ورامین که با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در این شهرستان برگزار شد طی سخنانی بیان کرد: شهرستان ورامین ۲ هزار شهید دفاع مقدس ، ۸۰۴ شهید مدافع حرم ( رتبه دوم کشور ) ، ۸۹ آزاده ، ۱۸۸۰ جانباز سرفراز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی ادامه داد: در سال ۱۳۴۲ طبق اسنادی که ساواک اعلام کرده بود ، ۴ هزار نفر از مردم ورامین و حومه برای دفاع از مرجعیت به سمت تهران حرکت کردند ؛ دیار ۱۵ خرداد جزو مناطقی محسوب می‌شود که درب و دیوار آن به ایثارگری این مردم شهادت می‌دهد.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین عنوان کرد: در نظام جمهوری اسلامی و چهار دهه پس از پیروزی انقلاب کارهایی برای شهرستان ورامین انجام شده است ، اما حق ویژه این منطقه ادا نشده است و امیدواریم در آینده خدمات بیشتری به مردم در این منطقه صورت گیرد.

وی با اشاره به جایگاه ویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران از مقام عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران در کشور درخواست کرد و گفت: خانواده شهدا و جانبازان عزیز در این منطقه از نبود یک مجتمع تفریحی، سیاحتی و ورزشی مخصوص این قشر فداکار رنج می برند و در صورتی که در استان ها و شهرستان های مهم ، این فضا مهیا است ، از شما به عنوان یک جانباز و آزاده‌ و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درخواست داریم که عنایت ویژه ای به این منطقه داشته باشید ، امیدوارم که بتوانیم در خصوص مسائل مختلف این عزیزان علی الخصوص مسائل پزشکی و... تلاش بیشتر انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha