جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مصطفایی قزوین

 حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین، حضور حداکثری در انتخابات را نماد عینی همبستگی ملی دانست و عنوان کرد: مشارکت گسترده در انتخابات ۲۸ خرداد علاوه بر ادای دین‌ مردم به شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی، گام بلندی در جهت حفظ اقتدار و امنیت کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، امروز در جمع ائمه جماعات مساجد شهر اقبالیه که در مسجد امام حسین (ع) این شهر برگزار شد، گفت: عظمت، ابهت و اقتدار کنونی ایران اسلامی به برکت نظام و انقلاب و مرهون خون شهدا و رشادت های تحسین برانگیز رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: برکات نظام و انقلاب در تمامی ابعاد از جمله مذهبی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، اقتصادی و سیاسی چشمگیر است.

رئیس سازمان بسیج  طلاب وروحانیون  استان قزوین ادامه داد: نظام و انقلاب به عنوان یک امانت مهم در اختیار مردم و مسئولان اجرایی کشور است و باید به بهترین نحو ممکن از آن حراست و حفاظت شود.

وی اظهار کرد:  دشمنان از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از تمامی روش ها، امکانات و ابزارها برای ضربه زدن به کشور و ملت ایران استفاده کرده اند اما به لطف الهی تمامی توطئه های شوم آنان خنثی و مشت های محکمی نیز به آنان زده شده است  .

حجت الاسلام مصطفایی تصریح کرد:  انواع هجمه های دشمنان علیه نظام و انقلاب از جمله در زمینه های اقتصادی و فرهنگی به تازگی افزایش یافته و در چنین شرایطی باید ملت ایران هوشیارتر، بیدارتر، آگاه تر، فهیم تر، بابصیرت تر و انقلابی تر باشند.

وی ادامه داد: موفقیت های مهمی نیز در عرصه های گوناگون کسب شده هر چند که نمی توان وجود برخی مشکلات و کمبودها را انکار کرد.

رئیس سازمان بسیج  طلاب وروحانیون  استان قزوین به برگزاری انتخابات در کشور پرداخت و بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی  در تمامی مراحل انتخابات به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم  با هدف کاهش مشارکت مردمی در این فرآیند ملی بوده‌اند، اما حضور گسترده مردم می ‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

وی، حضور حداکثری در انتخابات را نماد عینی همبستگی ملی دانست و  عنوان کرد: مشارکت گسترده در انتخابات ۲۸ خرداد علاوه بر ادای دین‌ مردم به شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی، گام بلندی در جهت حفظ اقتدار و امنیت کشور است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: امروز ایران اسلامی به چنان عظمت، ابهت و اقتداری رسیده که می تواند با ابرقدرت ها یی  از جمله آمریکای جنایتکار مقابله کرده و بزرگترین مانع در برابر نظام سلطه می باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha