پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد مرتضوی مقدم- رئیس دیوان عالی کشور

رئیس دیوان عالی کشور خطاب به کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: مردم ایران شعار زیاد شنیده‌‎اند؛ بیان شعارهایی که عملی نیست مردم را مایوس می‌کند. امروز جامعه نیازمند مرد عمل است.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مرتضوی مقدم در جریان سفر به شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به انتخابات، خطاب به کاندیداهای ریاست جمهوری، اظهار داشت: مردم ایران شعار زیاد شنیده‌‎اند؛ بیان شعارهایی که عملی نیست، مردم را مایوس می‌کند. امروز جامعه نیازمند مرد عمل است، لذا برنامه عملیاتی ارائه دهید که قابل اجرا باشد.

وی افزود: مردم از رانت، فساد، نفوذ و پارتی بازی متنفرند و  بساط این مسائل باید از نظام جمع شود؛ مردم دنبال کسی هستند که رانت خواری و فساد را جمع کند، بنابراین کاندیداهایی که برای این موارد برنامه دارند آن را اعلام کنند تا مردم بدانند این راهکارها قابلیت اجرایی شدن دارد یا ندارد.

رئیس دیوان عالی کشور تصریح کرد: کشور ما جمهوری اسلامی است؛ در مناظره ها احترام و حیثیت یکدیگر را حفظ کنید؛ کشور ما آرمان‌ها و ارزش‌هایی دارد که باید حفظ شود، کشور ما با آمریکا فرق می‌کند و باید به گونه‌ای عمل کنیم که به کشورهای دیگر درس اخلاق بدهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم خطاب به ستادهای انتخاباتی بیان کرد: ستادها در مورد کاندیدایشان غلو نکنند و از آنها اسطوره نسازند، برنامه‌ها را اعلام و راهکارها را برای مردم تبیین کنند؛ از تخریب کاندیداهای دیگر بپرهیزید. تخریب دیگران سبب عزت بیشتر نمی‌شود، تخریب دیگری و زیر پا گذاشتن فضائل اخلاقی تخریب خودتان است.

وی خاطرنشان کرد: در برهه کنونی که دشمنان نظام و انقلاب سعی در ضربه زدن به اعتماد مردم دارند حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب بسیار مهم است. مردم شریف کشورمان در همه عرصه‌‎ها پای کار انقلاب بودند و اگر جمهوری اسلامی در دنیا هیمنه و حیثیتی دارد به خاطر این مردم شریف است.

رئیس دیوان عالی کشور در پایان اضافه کرد: همه ما باید زمینه حضور مقتدرانه و هوشمندانه مردم را در عرصه انتخابات فراهم آوریم تا در سایه این مشارکت همگانی و حضور حداکثری مردم  فردی ارزشمند و انقلابی برای ریاست جمهوری انتخاب شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha