یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
قرارگاه تواصی شهرستان دزفول

حوزه/ حجت‌الاسلام خاکی گفت: یکی از کارکردهای تشکیل قرارگاه تواصی در جامعه ایجاد اتحاد بین نیروهای انقلابی است.

حجت‌الاسلام حبیب خاکی، مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی دزفول، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، از راه‌اندازی قرارگاه تواصی مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی(ره) دزفول، خبر داد و اظهار داشت: هدف از تشکیل این قرارگاه ایجاد تشکیلاتی سیستماتیک است به این صورت که این تشکیلات بتواند منویات مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به‌صورت کاملاً تشکیلاتی و سیستماتیک به‌پیش برد.

وی افزود: فعالیت‌های این قرارگاه با آغاز انتخابات شروع‌شده ولی تنها به بحث انتخابات بسنده نخواهد کرد و بعد از آن، همه‌ی آرمان‌هایی که رهبر معظم انقلاب در نظر دارند را به‌پیش خواهد برد.

مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی دزفول، به بیان کارکردهای این قرارگاه در جامعه پرداخت و بیان داشت: یکی از کارکردهای این قرارگاه ایجاد اتحاد بین نیروهای انقلابی است؛ به این صورت که اگر این قرارگاه بتواند کار خود را به‌صورت تشکیلاتی و منظم پیش برد و فعالیت‌هایی که در شهرستان دزفول توسط نهادهای انقلابی انجام می‌شود را تحت پوشش قرار دهد می‌تواند از کارهای موازی که در شهرستان دزفول انجام می‌شود جلوگیری کرده و باعث ایجاد اتحاد بین نیروهای انقلابی شود.

وی  در ادامه گفت: این قرارگاه از دو هفته پیش راه‌اندازی شده و هسته مرکزی آن نیز از مدیر، معاونین و تعدادی از اساتید تشکیل‌شده است.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، بیان کرد: مدیر مدرسه به‌صورت رسمی رئیس این قرارگاه بوده و معاونین مدرسه نیز در این کار کمک‌حال او هستند؛ همچنین در این قرارگاه از تعدادی از اساتید مدرسه استفاده‌شده و هرکدام مسئولیت‌هایی از قبیل ارتباط برقرار کردن با اصناف مختلف، ساماندهی کارها در فضای مجازی و رابط بودن بین طلاب و هسته‌ی مرکزی را بر عهده‌دارند؛ به‌طورکلی اساتید مدرسه همگی پای‌کار آمده‌اند و إن‌شاءالله کادری که تشکیل‌شده بتواند کارها را به نحو احسنت انجام دهد.

حجت‌الاسلام خاکی، به بیان فعالیت‌های این قرارگاه پرداخت و بیان داشت: یکی از فعالیت‌های این قرارگاه راه‌اندازی تریبون آزاد در منطقه پرتردد شهر بود و تا یک روز مانده به انتخابات این تریبون به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: همچنین برگزاری جلسات متعدد برای اساتید و طلاب مدرسه و برقراری ارتباط با جوانان بخصوص رأی اولی‌ها، ارتباط با جامعه قرآنی، ارتباط با جامعه ورزشکاران و ارتباط با امامان جماعات مساجد و توجیه آن‌ها از دیگر اقدامات این قرارگاه می‌باشد.

حجت الاسلام خاکی تصریح کرد: بیشترین چیزی که در حال حاضر مدنظر این قرارگاه است شرکت حداکثری در انتخابات و تبلیغ برای انتخاب اصلح از راه بیان ویژگی‌های فرد اصلح است؛ البته این قرارگاه به‌جز بحث انتخابات هم‌زمان در حال فعالیت درزمینهٔ مبارزه با فرقه‌های انحرافی از قبیل وهابیت، یمانی گری، باستان‌گرایی و تصوف است تا بتواند به کسانی که دچار انحرافات فکری شده‌اند کمک کند.

مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی دزفول، در پایان گفت:  این قرارگاه در فضای مجازی به‌صورت شبانه‌روزی مشغول به فعالیت بوده و از کلیپ‌های ساخته‌شده در فضای مجازی به نحو احسنت در جهت اهداف از پیش تعیین‌شده استفاده می‌کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha