دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قرارگاه تواصی شهرستان ایذه

حوزه/ حجت‌الاسلام کاوسی، فعالیت‌های قرارگاه تواصی مدرسه علی بن ابی‌طالب(ع) شهرستان ایذه را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام امید کاوسی، مدیر مدرسه علمیه علی بن ابی‌طالب(ع) شهرستان ایذه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، به بیان اهداف راه‌اندازی قرارگاه تواصی در این مدرسه پرداخت و اظهار داشت: اولین و مهم‌ترین هدف ما از تشکیل قرارگاه تواصی در مدرسه علمیه علی بن ابی‌طالب(ع)، زمینه‌سازی برای حضور حداکثری در انتخابات بوده و هدف دوم نیز شناساندن فرد اصلح به‌صورت بیان معیارهای انتخاب فرد اصلح به مردم است.

وی افزود: هسته اصلی و مرکزی این قرارگاه متشکل از سه تن از اساتید فعال و انقلابی شهرستان و سه نفر از کادر مدرسه  است که هرکدام از این افراد از جایگاه اجتماعی خوبی در جامعه برخورد بوده و شبکه‌سازی‌های خوبی انجام داده‌اند.

حجت‌الاسلام کاوسی، به بیان فعالیت‌های قرارگاه تواصی مدرسه علمیه علی بن ابی‌طالب(ع) شهرستان ایذه، پرداخت و بیان داشت: مدیریت این قرارگاه، شهرستان ایذه را به سه بخش مرکزی، دهدز و سوسن تقسیم کرده و از تمامی طلاب و روحانیونی که در این سه بخش حضور دارند دعوت به عمل‌آورده و جلسه توجیهی با حضور آنها تشکیل شده تا نسبت به پتانسیل و ظرفیت‌های آن مناطق آگاهی پیداکرده و برای آن‌ها برنامه‌ریزی دقیق انجام شود.

مدرسه علمیه علی بن ابی‌طالب(ع) شهرستان ایذه، در ادامه گفت: یکی دیگر از فعالیت‌های این قرارگاه شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های روحانیون فعال فرهنگی، نیروهای انقلابی و افرادی که دغدغه مند و دلسوز انقلاب هستند برای زمینه‌سازی برای حضور حداکثری در انتخابات است.

وی عنوان کرد: خوشبختانه فعالین فرهنگی که در سه بخش مرکزی، دهدز و سوسن حضور دارند در عرصه‌های اجتماعی، کمک‌رسانی و انجام کارهای جهادی، کارهای بسیار خوبی انجام داده‌ و مقبولیت خوبی در بین مردم دارند که ما در این قرارگاه به دنبال این هستیم که از این افراد برای تبلیغ در بخش‌های خود برای دعوت مردم به حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام کاوسی، تصریح کرد: در این دوره نسبت به دوره‌های دیگر دست ما بازتر و پرتر بوده و نیروهای خوبی در اختیار داریم؛ همچنین برای دعوت مردم به شرکت حداکثری در انتخابات از تجارب سال‌های گذشته به نحو احسنت استفاده خواهیم کرد.

وی  در پایان گفت: این قرارگاه تاکنون جلسات خوبی برای اساتید و طلاب برادر و خواهر شهرستان ایذه برگزار کرده و توانسته ارتباط خوبی با سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ایذه برقرار کرده و از ظرفیت‌های آن‌ها استفاده کند، همچنین جلسات دیگری را در دستور کار دارد که برگزاری آن‌ها را به بعد از مناظرات انتخاباتی موکول کرده تا بتواند شور و نشاط خوبی در شهرستان ایذه به وجود آورد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha