یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
انتخابات

حوزه/ کارگردان و تهیه کننده سینما و تلویزیون تصریح کرد: مردم با انتخاب درست خود در انتخابات پیش رو می توانند زمینه ساز حل مشکلات کشور شوند.

جمال شورجه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به اهمیت و ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی اظهار داشت: در سال های اخیر متأسفانه به جهت ضعف عملکرد دولتمردان و البته فشارها و تحریم های ناجوانمردانه دشمنان این ملت از جمله شیطان بزرگ آمریکا، شرایط سختی بر کشور حاکم بود و از این حیث انتخابات پیش رو، فرصت خوبی است که مردم با انتخاب درست خود زمینه ساز حل مشکلات بشوند.

وی افزود: در شرایط کنونی عده ای همنوا با دشمن، مردم را به عدم حضور در انتخابات فرامی خوانند و حال آن که مردم و جوانان عزیز باید بدانند که قهر با انتخابات راه مقابله با مشکلات نیست بلکه باید با رأی صحیح خود شرایطی فراهم کنند که مدیریت کشور در مسیر درست قرار گیرد.

این کارگردان و تهیه کننده سینما و تلویزیون همچنین با بیان این که با حضور حداکثری در پای صندوق های رأی و انتخاب صحیح، زمینه عمران و آبادانی میهن عزیزمان را فراهم کنیم، گفت: مردم و جوانان با دقت در برنامه ها و مناظرات کاندیداها، می توانند به شناخت مناسب از نامزدهای انتخابات دست پیدا کنند و بر این اساس به کاندیدای اصلح رأی دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha