جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
کد خبر: 961927
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
جشنواره حرف آورد

حوزه/ مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز گفت: پویش سخن و جشنواره حرف‌آورد فرصتی برای شکست دشمن به دست بانوان صاحب سخن و توانا در سنین و سطوح مختلف از طریق فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، جلسه توجیهی تبیینی پویش سخن «جشنواره حرف آورد» خواهران با حضور مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی و نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید چمران، مسئولین هیئات مذهبی، مسئولین موسسات و فعالان قرآنی شهرستان اهواز برگزار شد.

فخریه سیلاویان، مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز در شرح هدف جشنواره گفت: پویش سخن و جشنواره حرف آورد فرصتی برای شکست دشمن به دست بانوان صاحب سخن  و توانا در سنین و سطوح مختلف از طریق فضای مجازی است.

وی افزود: گشودن زبان مردم، رواج موضوع گفتگو در موقعیت‌های قابل تبیین، احیای توجه به همبستگی و توجه دادن به این موضوع که اطرافیان هم برای ما مهم هستند از جمله اهداف جشنواره است.

سیلاویان در پایان اظهارداشت: بانوان صاحب سخن تبیینی من‌باب تواصی می‌توانند از طریق گوشی تلفن همراه خود یک اثر را به صورت صوتی یا ویدئویی ضبط و همراه با اطلاعات و مشخصات شخصی خود برای شرکت در جشنواره از طریق شبکه‌های اجتماعی ایتا به آدرس harfavard_khuzestan و اینستاگرام به آدرس harfavard_khuzestan ارسال کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha