یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام موسوی قزوین

 حوزه / حجت الاسلام موسوی گفت: متاسفانه افرادی در کشور از عدم حضور در انتخابات ۲۸ خرداد حرف می زنند که عمل و رفتار آنها هم‌صدا با دشمنان و استکبار جهانی است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام موسوی، صبح امروز در جمع مسئولین شهر محمود آباد نمونه گفت: تخریب، توهین، سیاه نمایی بر خلاف اقتضای سلامت انتخابات است که کاندیداهای ریاست جمهوری باید این مسئله را که رهبری معظم انقلاب اسلامی در بیانات اخیر خود دررابطه با بی اخلاقی ها تاکید جدی داشتند مدنظر جدی خود داشته باشند.

امام جمعه شهر محمود آباد نمونه استان قزوین ادامه داد: در روزگاری که ایران سربلند به برکت انقلاب اسلامی به الگوی بی‌بدیل استکبار ستیزی در جهان تبدیل شده است و دیگر اثری از تسلط و هیمنه ابرقدرتها بر مردم مستضعف نیست، با حضور در عرصه انتخابات، بار دیگر عزت و سربلندی را نصیب کشور خود سازیم .

وی افزود: تخریب، توهین، سیاه نمایی بر خلاف اقتضای سلامت انتخابات است و حامیان کاندیداها از شخص مورد نظر دفاع کنند، ولی حق تخریب رقیب را ندارند.

موسوی اظهار کرد:  کاندیداها باید در صحبت های خود اخلاق اسلامی را رعایت  کرده و از دادن وعده های ناممکن پرهیز کنند.

امام جمعه شهر محمود آباد نمونه استان قزوین تصریح کرد: برگزاری بیش از چهل انتخابات پس از انقلاب در کشور، سرمایه بزرگی است تا با دقت و هوشیاری، در پی انتخاب شخصیت ممتاز و اصلح از میان داوطلبان مورد تایید و حاضر در عرصه انتخابات باشیم.

وی اظهار کرد:  یقین داریم که به مدد ارواح طیبه شهدا بار دیگر با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و اهتزاز پرچم قدرت و عظمت ایران، عزت و اقتدار ایران اسلامی نیز به مهر تایید امت انقلابی مزین خواهد شد و این انتخابات در تاریخ سیاسی ایران و جهان به زیبایی به ثبت خواهد رسید.

اجازه تضعیف نهاد شورای نگهبان را به دشمنان ندهیم

امام جمعه شهر محمود آباد نمونه استان قزوین با اشاره به تضعیف نهاد شورای نگهبان از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، بیان کرد: انتظار ما و سنجش و ارزیابی ما از شورای نگهبان، نباید بر اساس چیزی غیر از قانون باشد.

وی ادامه داد: طبق قانون، فقط یک نهاد وجود دارد که تطبیق مصادیق با قانون اساسی برعهده اوست و اگر از این نهاد توقع داشته باشیم به‌جای تعیین مصداق قانونی، سراغ اقداماتی برود که خلاف وظیفه است(مانند مصلحت‌سنجی) و گاهی مطالباتی داشته باشیم که برعهده دیگران است، مانند پرشورکردن تنور انتخابات و ... اگر این دو انتظار را از شورای نگهبان داشته باشیم عملاً این نهاد را کم‌کار و بی‌خاصیت کرده‌ایم.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha