یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
انتخابات درنظام ولایی

حوزه/ نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: در استان فارس حدود ۳ هزار و ۲۰۰ نفر ثبت نامی در انتخابات شورای شهر داشتیم که هیئت های اجرایی و نظارت، پرونده آنها را بررسی کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، روح الله نجابت، عصر امروز در دومین روز از اجلاسیه مدیران حوزه علمیه استان فارس که در مشهد مقدس برگزار شد، با اشاره به اهمیّت شورای شهر اظهار کرد: در شورای های اسلامی شهر و روستا کشور ۱۵۰ مورد دستگیری وجود داشته است.

وی در ادامه اضافه کرد: طبق توافقات، بنا شده بود که در این دوره از انتخابات شورای شهر دقت بیشتری شود، از این رو در تایید صلاحیت ها دقت بسیاری را انجام دادیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بودجه عمرانی استان فارس در یک سال ۸ هزار میلیارد تومان و بودجه شورای شهر شیراز در یک سال نیز ۶ هزار میلیارد تومان است، بنابراین باید افرادی که دارای صلاحیت هستند در انتخابات شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: در استان فارس حدود ۳ هزار و ۲۰۰ نفر ثبت نامی در انتخابات شورای شهر داشتیم که هیئت های اجرایی و نظارت پرونده آنها را بررسی کردند و در کل استان حدود ۸۰۰ نفر را هیئت های اجرایی ردّ صلاحیت کرد.

نجابت عنوان کرد: اگر مردم مشاهده کنند افراد با صلاحیت برای شورای شهر تایید می شوند، قطعا رغبت به حضور در انتخابات بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha