دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
صندوق رأی

امام جمعه الیگودرز گفت: انتخابات تجلی مردم سالاری دینی و از برکات انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام مهدی سرلک، امام جمعه الیگودرز، شامگاه پنج شنبه در نشست روشنگری با موضوع «حضور حداکثری در انتخابات»، در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این شهرستان با اشاره به اینکه انتخابات تجلی مردم سالاری دینی و از برکات انقلاب اسلامی است، گفت: انتخابات عاملی مهم برای اقتدار و وحدت ایران اسلامی در همه عرصه ها است . 

وی با بیان اینکه باید از همه ظرفیت های تبلیغی و رسانه ای برای حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده کنیم، خاطر نشان کرد: باید برای تحقق این مهم برنامه های تبلیغی گسترده و با محتوا صورت گیرد . 

امام جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی تمام هدف خود را برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات بکار گرفته اند، گفت: مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی با حضور خودجوش، پرشور و آگاهانه خود در پای صندوق های رای معاندان نظام را مایوس و دلسرد خواهند کرد.

حجت الاسلام سرلک تصریح کرد: انتخابات موجب ارتقا امنیت، اقتدار و پیشرفت کشور و سبب برون رفت از مشکلات خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور اصلح باید برای حل مشکلات معیشتی، ازدواج و مسکن جوانان برنامه های مدون داشته باشد، افزود: رئیس جمهور اصلح باید مومن، انقلابی، جهادی، اهل عدالت و مبارزه با ظلم و فساد باشد.

امام جمعه الیگودرز در پایان تصریح کرد: بی شک با تشریح معیارهای اصلح از منظر قرآن و روایات می توانیم فردی انقلابی و جهادی را به عنوان رئیس جمهور منتخب برای آینده ایران اسلامی انتخاب کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha