پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ساجد نقوی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد نقوی گفت: هر جنبه از کاست امام خمینی (ره) جامع و قابل عمل است. پس از اینکه امام خمینی نظریه ولایت فقیه و حکومت اسلامی را مطرح کرد، تبلیغات جهانی مبنی بر اینکه اسلام هیچ استراتژی یا سیستمی برای اداره دولت یا مطابق با الزامات دوران مدرن ندارد به پایان رسید.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رئیس شورای علمای شیعه پاکستان گفت: امام خمینی (ره) یک شخصیت برجسته علمی و انقلابی جامعه اسلامی است که با هدایت مسلمانان در مسیر درست نقش بزرگی را ایفا کرد. از طریق دانش، بینش و عمل و انقلاب اسلامی، تصویر واقعی و ایده آلی از اسلام به مردم نشان داد که تأثیرات آن هنوز در جهان اسلام قابل مشاهده است. شخصیت هایی مانند امام خمینی قرن ها بعد متولد می شوند.

وی افزود: رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) نه تنها یک فقیه عالی، مجتهد و مرجع عالی رتبه بود بلکه یک رهبر، بنیانگذار سیاست مثبت و سازنده بود. او مرد بزرگی بود که توجه مسلمانان را به مشکلات واقعی جهان اسلام جلب کرد. امام خمینی (ره) با روشهای پیامبر گونه به تربیت معنوی انسانها می پرداخت.

وی اظهار داشت: ایشان از ابتدای مبارزه تا آخرین لحظات زندگی خود نقش یک مصلح بزرگ را در عرصه عمل ایفا کرد و وظایف خود را به بهترین شکل انجام داد و ملت را به اهداف والای خود رساند. زندگی پربار او به جهانیان می آموزد که اعتماد به نفس و روحیه خود را تقویت کنند تا توطئه های قدرت های امپریالیستی را خنثی کرده و به توسعه و پیشرفت مسلمانان اهمیت دهند.

حجت الاسلام والمسلمین ساجد نقوی تاکید کرد: هر جنبه از شخصیت امام خمینی (ره) جامع و قابل عمل است. پس از اینکه امام خمینی نظریه ولایت فقیه و حکومت اسلامی را مطرح کرد، تبلیغات جهانی مبنی بر اینکه اسلام هیچ استراتژی یا سیستمی برای اداره دولت یا مطابق با الزامات دوران مدرن ندارد به پایان رسید. سازمان ملل باید از شخصیت ایشان چیزهای زیادی بیاموزد تا مردم مظلوم جهان را از آسیاب ظلم و ستم آزاد کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha