جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمدباقر عبدوس - سمنان

حوزه/ امام جمعه موقت سمنان گفت: انتخاب یک رئیس جمهور با درصد بالا و قاطع مردم می تواند پشتوانه محکمی برای مدیریت مسائل کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام محمدباقر عبدوس، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر، ضمن تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) افزود:  امروز  دشمن می‌خواهد با تحریک مردم، برای شرکت نکردن در  انتخابات، از نظام انتقام بگیرد. 

وی افزود: اگر نقدی به دولت یا مدیریت افرادی دارید نباید آن را به پای نظام بنویسید؛ همگی به خانواده هایتان توصیه کنید با نرفتن پای صندوق مشکلی حل نمی شود و  فردی را انتخاب کنید که سوابق خوبی در  عملگرایی و دینداری دارد.

وی با اشاره به قیام پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ نیز گفت: آن قیام حرکت  با محوریت سه واژه اسلام،مردم، و رهبری، شکل گرفت و زمانی که تاکید بر  این سه واژه در حاکمیت باشد نظام به ظهور انقلاب مهدی (عج) متصل خواهد شد همانطور که  ابتکار هوشمندانه امام خمینی(ره) با شناخت عمیق او از اسلام و جمهوریت،جمهوری اسلامی را تشکیل داد.

وی ادامه داد: مبارزه با استبداد داخلی ،مبارزه با استکبار جهانی و زمینه سازی برای حکومت جهانی امام زمان(عج) برنامه ریزی امام خمینی(ره) برای انقلاب بود و امروز اقتدار جمهوری اسلامی با تلاش های رزمندگان و شهیدان و ارتشی ها تا مدافعان حرم به دست آمده است.

 وی تاکید کرد: امروز نظامی با اقتدار داریم و از طرفی مشکلاتی نیز وجود دارد اما حفظ نظام از اوجب واجبات و از نماز و روزه واجب تر است.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به انتخابات سوریه گفت: الگوی مقاومت سوریه کشور ما بود و حال آنها با مشارکت بالا و ۹۵ درصد آرا به رئیس جمهور فعلی در انتخابات شرکت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha