دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
انتخابات در کلام مدیران مدارس علمیه خواهران استان همدان؛ (2)

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهراء(س) شهرستان فامنین با اشاره به هراس دشمنان از حضور مردم در انتخابات، گفت: در این شرایط، حساسیت انتخابات کاملا روشن است و مردم بدانند که شرکت در انتخابات یعنی دفاع از جمهوری اسلامی ایران.

زهرا نقوی، مدیر مدرسه علمیه الزهراء(س) شهرستان فامنین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، ضمن تاکید بر حضور پرشور طلاب در انتخابات، گفت: این امیدواری وجود دارد که مردم در انتخابات با تکیه بر معیارهای اصلح از منظر مقام معظم رهبری، بر اساس شرع و عقل موجبات حضور فردی انقلابی و جهادی را در عرص ی ریاست جمهوری را فراهم آورند.

وی ضمن تاکید بر موضوع اهمیت حضور گسترده ی مردم خصوصا طلاب در انتخابات، افزود: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و قانونی است و تفسیرها و باور مردم از انتخاب درست بیانگر دغدغه مند بودن و حس مسئولیت پذیری در این امر مهم را دارد.

مدیر مدرسه علمیه الزهراء(س) شهرستان فامنین با اشاره به هراس دشمنان از حضور مردم در انتخابات، ادامه داد: در این شرایط، حساسیت انتخابات کاملا روشن است و مردم بدانند که شرکت در انتخابات یعنی دفاع از جمهوری اسلامی ایران.

 خانم نقوی اذعان کرد: انتخابات به مثابه ی میدان مسابقه ای برای خدمت رسانی به مردم خصوصا محرومان باید باشد نه فرصتی برای کسب قدرت و موقعیت. باید توجه شود که شور و شوق انتخابات با تخلفات بعضی از نامزدها تلخ خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه الزهراء(س) شهرستان فامنین به اثرات  مثبت حضور طلاب در عرصه های مختلف خصوصا انتخابات اشاره کرد و افزود: همچنان که شرکت در انتخابات یک وظیفه است، گزینش خوب و آگاهانه هم وظیفه است و مسئولیت روحانیت در این عرصه مهم است، زیرا همواره روحانیت در خطوط مقدم جبهه های نبرد حضور پررنگ داشته اند و در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی نقش ایفا کرده اند و  برای حفظ انقلاب اسلامی از جان خود هم دریغ نکرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha