دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام معبودی قزوین ئ

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: همه تلاش ها متمرکز بر تشویق مردم برای حضور در پای صندوق های رای و مشارکت گسترده در انتخابات باشد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، ظهر امروز با حضور در برنامه معارفی «طوبی» سیمای مرکز قزوین، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد، بیان کرد: به طور قطع و یقین مکتب فکری و فرهنگی شیعه مدیون مجاهدت‌های امام صادق(ع) است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین در ادامه افزود: امروز آنچه که برای ملت ایران به خصوص جوانان و مسئولین با اهمیت است مطالعه و تبیین وصیت نامه سیاسی و نورانی حضرت امام خمینی (ره) است.

وی خاطرنشان کرد: این روزها به موضوع انتخابات و انتخاب اصلح، در رسانه های مختلف و فضای مجازی پرداخته می شود و آنچه برای ملت ایران بیش از پیش مهم است این که با مشارکت فعال و جدّی در انتخابات ۲۸ خرداد و انتخاب اصلح، حماسه بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم بزنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: همه تلاش ها متمرکز بر تشویق مردم برای حضور در پای صندوق های رای و مشارکت گسترده در انتخابات باشد.

معبودی ادامه داد: مردم با بهره گیری از بیانات رهبری معظم انقلاب اسلامی در مورد ویژگی های اصلح، به دنبال انتخاب اصلح و کارآمد در انتخابات خواهند بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha