پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام پیام ملکی مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور گفت: کسانی که در برهه ای از زمان به ارزشها تاختند، امروز هم به سرمایه های علمی و استوانه های علم و اخلاق هم می تازند.

حجت الاسلام پیام ملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن تسلیت ایام شهادت امام صادق(ع)، با اظهار تاسف از بیان مطالب خلاف اخلاق در مناظره انتخاباتی، بیان کرد: برخی نامزدها به جای ارائه برنامه و جوابگویی به سؤالات، از قرار معلوم ماموریت توهین و تخریب را اجرا کردند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور افزود: هرگز جسارت و اهانت به دانشمندان جهان اسلام، برای رسیدن به مطامع دنیوی، قابل تحمل نمی باشد.

حجت الاسلام ملکی اظهار کرد: کسانی که در برهه ای از زمان به ارزشها تاختند، امروز هم به سرمایه های علمی و استوانه های علم و اخلاق هم می تازند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور خاطرنشان کرد: مطمئنا کسانی که در سالهای گذشته توان و برنامه ای برای حل مشکلات مردم نداشتند، مسبب وضع موجودند.‌

وی در پایان گفت: جای تاسف است کسانی که همه چیز خود را به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا به دست آورده اند، با نمک نشناسی، دشمن را شاد می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طلبه پایه دوم IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    0 0
    هرگز جسارت و اهانت به دانشمندان جهان اسلام، برای رسیدن به مطامع دنیوی، قابل تحمل نمی باشد. موندم که کدامیک از 7 نامزد دانشمند جهان اسلام بودند؟ شاید زاکانی شاید جلیلی شاید و....