پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه شهرستان اردکان در جمع  مبلغان مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها)

امام جمعه شهرستان اردکان در جمع مبلغان مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) این شهرستان گفت: حضور مردم در انتخابات زمینه ساز رشد کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل شاکر در نشستی که با حضور جمعی از ائمه جماعات، مبلغین و مبلغات، در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) اردکان برگزار شد، با اشاره به آیه ۹۶ سوره اعراف" وَلَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرَی آمَنُواْ وَاتَّقَواْ لَفَتَحْنَا عَلَیْهِم بَرَکَاتٍ مِّنَ السَّمَاء وَالأَرْضِ؛ گفت : اگر مردم اهل ایمان و تقوا باشند سنت الهی بر این است که خداوند برکاتش را بر آنها نازل می‌کند.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در مورد حضور حداکثری مردم در انتخابات افزود: هدف اصلی در این امر مهم رأی دادن به اصل نظام جمهوری اسلامی است و ملت ایران با مشارکت خود نقشی تعیین کننده و اساسی را ایفا می‌کنند.

امام جمعه اردکان، مشارکت حداکثری در انتخابات را زمینه ساز پیشرفت کشور دانست و تصریح کرد: متاسفانه همواره افرادی همسو با دشمنان اقدام به تبلیغات نامتعارف می‌ کنند و از وظایف مبلغان این است که با رعایت مسائل اخلاقی و به دور از جدل و کینه ورزی، زمینه آگاهی بخشی آنها را فراهم کنند .

امام جمعه در پایان با اشاره به سالگرد رحلت امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: با توجه به سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی داشتن انگیزه الهی و مقصد عالی حکومت اسلامی دو رکن اصلی پیروزی و بقای انقلاب اسلامی می‌باشد و از مصادیق آن حضور و مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات است.

در پایان مراسم ائمه جماعات و مبلغین و مبلغات نظرات و پیشنهادات خود را برای جلب مشارکت و حضور مردم پای صندوق‌های رای بیان کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha