جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آل هاشم

حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ضرورت حضور پرشور در انتخابات و انتخاب آگاهانه تاکید کرد و گفت: گرانی و تورم باعث قهر با صندوق رأی نشود، چرا که دشمن سعی دارد تصویر مخدوش و یاس آلودی از نظام در ذهن مردم ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم، امروز در همایش «انتخاب تاریخی حضرت آیت الله خامنه‌ای به رهبری انقلاب اسلامی» در آذرشهر گفت: برای پاسخ به یاوه گویی‌های دشمنان اسلام و ایران باید با تمام توان در انتخابات شرکت کنیم.

وی با ابراز گله مندی از وضعیت نابسامان اقتصادی و معیشتی جامعه، افزود: گرانی و تورم باعث قهر با صندوق رأی نشود، چرا که دشمن سعی دارد تصویر مخدوش و یاس آلودی از نظام در ذهن مردم ایجاد کند.

امام جمعه تبریز افزود: ما که در انتخاب لوازم زندگی روزها تحقیق می‌کنیم تا انتخابی درست داشته باشیم، چرا نباید برای انتخاب صحیح آینده کشور دقت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ادامه داد: به کسانی رای بدهیم که روحیه جهادی و انقلابی داشته و آشنا به قوانین شورا باشند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی در مدیریت شهری و شاخص‌های انتخاب نامزدهای شورای شهر گفت: هدف منتخبان شورای شهر باید عمران و آبادانی شهر باشد و تعهد، تدین و نیت خدایی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره به سالروز شهادت امام صادق (ع)، گفت: فعالیت و مبارزه امام صادق (ع) در جهت تبیین اسلام ناب و گستردگی اسلام، تبیین و تبلیغ مسئله امامت در جامعه و تشکیل و تربیت جمع فعال برای تبلیغ تشیع بود.

وی از امام خمینی (ره) به عنوان شاگرد راستین مکتب امام صادق (ع) یاد کرد و گفت: حامی محرومان و مستضعفین جهان، وقت شناسی، شجاعت، ایمان قوی، اطمینان، آرامش و ایستادگی امام در برابر دشمن از ویژگی‌های بارز امام راحل بود که رهبر فرزانه انقلاب نیز همان مسیر امام را با همان صلابت و قدرت ادامه می‌دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha