دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
انتخابات 1400

حوزه/ برخی از آیات قرآنی به مسائل حکومتی پرداخته و راهگشای خوبی برای انتخاب اصلح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجت الاسلام سید یحیی موسوی در جمع طلاب مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) شهر فاضل آباد، با بیان این نکته که پناه بردن به تعالیم و دستورات قرآنی می تواند انسان را از سرگشتگی و حیرانی نجات بخشد، گفت: برخی از آیات قرآنی به مسائل حکومتی پرداخته و راهگشای خوبی برای انتخاب اصلح است.

وی اذعان‌ کرد: بحث انتخابات همان بحث معروف است که دشمن سعی در کمرنگ‌شدن و بی‌تفاوتی مردم نسبت به این معروف مهم دارد، پس یکی از وظایف ما علاوه بر بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب، تشویق و ترغیب دیگران به حضور حداکثری در انتخابات حتی به صورت دعوت چهره به چهره هست.

هادی سیاسی سپاه نینوا اشاره‌کرد: شکر نعمت، افزایش نعمت را در پی دارد و یکی از مصادیق عملی شکر نعمت، شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح است.

حجت الاسلام موسوی با استناد به این سخن از امام راحل که فرمودند: «هرگاه در کشور نیکی و رشد و تعالی رخ دهد دشمن ناراحت و غصه دار خواهد شد و بالعکس هرگاه درگیری داخلی و سرگردانی حکم فرما شود، دشمنان انقلاب اسلامی غرق در شادی خواهند شد»، اضافه کرد: در انتخاب اصلح با در نظر گرفتن برنامه نامزدهای انتخاباتی، فردی را انتخاب کنید که برنامه های او مخالف سیاست های دشمنان انقلاب اسلامی باشد.

وی اذعان‌ کرد: وعده‌ها و سخنان امام راحل مبنی بر نابودی اسرائیل به بار نشسته و دیری نمی‌پاید که اسرائیل در حصاری که دور خود کشیده نابود شود.

هادی سیاسی سپاه نینوای فاضل آباد در پایان خاطرنشان‌ کرد: کار برای خداوند علاوه بر درجات معنوی، محبوبیت دنیوی را به دنبال دارد که این نکته مهم را می‌توان از تشییع جنازه‌های بی نظیری مانند تشییع جنازه امام خمینی(ره) در زمانی که رسانه‌های و امکاناتی رفت و آمد بسیار کم بود و تشییع جنازه آیت الله بهجت و سردار سلیمانی متوجه شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha