شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سرهنگ کشاورز

حوزه / رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: مشارکت بالا و حضور حداکثری مردم در انتخابات تأمین کننده امنیّت پایدار جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین،  محمد کشاورز، ظهر امروز در نشستی با اصحاب رسانه و مسئولین خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی استان قزوین که در سالن اجتماعات ساختمان اقشار سپاه استان برگزار شد، گفت: با توجه به مسئله مهم انتخابات در کشور، رسانه ها و فضای مجازی کانون توجهات خواهند بود، لذا شایسته است اصحاب رسانه با ایجاد فضای مناسب در صدد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح باشند.

وی بیان کرد: باید از این فرصت و فضا برای افزایش سطح مشارکت مردم در انتخابات استفاده کنیم، البته فعالان فضای مجازی می توانند در این مسیر نقش اثرگذار خود را به خوبی ایفا نمایند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه از ظرفیت بالایی برخوردار بوده و به عنوان رکن چهارم دموکراسی هستند و در حقیقت پل ارتباطی بین مردم و مسئولین و چشم و دیده‌بان جامعه هستند.

کشاورز ادامه داد: مشارکت بالا و حضور حداکثری مردم در انتخابات تأمین کننده امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران است.

وی اظهار کرد: دشمنان تلاش می‌کند تا با ایجاد اختلاف و تفرقه، مشارکت مردم در انتخابات را کاهش نماید، اما ما باید با تمام تلاش در راستای دفاع از ولایت فقیه و انقلاب حضور پرشوری در صحنه داشته و همچون همیشه دشمن را ناامید کنیم.

 کشاورز تصریح کرد: رسانه‌های غربی و معاند با همه توان و در اوج خباثت با انگیزه و شیوه‌های هنری قوی، تلاش می‌کنند تا حضور مردم در پای صندوق‌های رای کمرنگ و مشارکت کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: ثبات کشورمان با حضور حداکثری در انتخابات تضمین می‌شود و می‌تواند پشتوانه خوبی برای نظام در همه عرصه‌ها به خصوص حوزه بین‌الملل باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین اظهار کرد: همانطور که در ابتدای انقلاب و پس از آن در عرصه های دیگر همچون جنگ تحمیلی مردم همواره حضور داشتند و باعث شدند تا کشور بتواند از گردنه های مشکلات عبور کند، امروز نیز انتخابات عرصه ای است که با مشارکت مردم می تواند صحنه های زیبا و موثری را رقم بزند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha