پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تحقیق و پژوهش عصاره اصلی حوزه علمیه است/خانم معصومه ناطقی خمسه/همدان

حوزه/معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: تحقیق و پژوهش عصاره اصلی حوزه علمیه است و باید برنامه ریزی های دقیق تری برای این امر انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، معصومه ناطقی خمسه، معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان در نشستی که در موسسه آموزش عالی حوزوی فدک همدان برگزار شد گفت: تحقیق و پژوهش عصاره اصلی حوزه علمیه است و باید برنامه ریزی های دقیق تری برای این امر انجام شود.

وی با اشاره به لزوم تجهیز طلاب به پژوهش، گفت: با توجه به این که طلاب موسسه آموزش عالی حوزوی فدک در مقطع تکمیلی سطح ۳ تحصیل می کنند لازم  است که در کنار دروس نظری،  وارد میدان تحقیق و پژوهش شوند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان همدان ادامه داد: الحمدلله وضعیت طلاب پژوهشگر که در مرکز پژوهشی حوزه علمیه خواهران همدان مشغول هستند در حد مطلوبی است و این نشان می دهد که طلاب ظرفیت و بستر لازم را داشته و نیاز به حمایت بیشتری دارند.

وی در پایان با تاکید بر همکاری بیشتر اساتید با طلاب در امر تحقیق و پژوهش، تصریح کرد: حضور اساتید در امر پژوهش باعث می شود که طلاب بیشتر تشویق شوند و موجب دلگرمی آنان خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha