جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام فاطمیان

 حوزه / استاد حوزه علمیه قزوین گفت: شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد وظیفه شرعی و ملّی مردم است و در این روز با آرمان های انقلاب، شهدا و رهبری تجدید پیمان می کنیم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان، صبح  امروز در نشستی با جمعی از دست اندرکاران برگزاری انتخابات در شهر اقبالیه استان قزوین، گفت: انتخابات تجدید بیعت با آرمان های انقلاب، شهدا و امام راحل است و  ملت ایران  جواب گستاخی های آمریکا را خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: ایران مظهر حق و نورانیت است، اما آمریکا مظهر باطل و ظلمت؛ ایران به دنبال حاکم کردن ارزش های انسانی و معنوی در جامعه است، در حالی که آمریکا ضد ارزش های انسانی و الهی حرکت می کند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد:  استقلال از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است که با توکل به نیروی جوان مومن و متعهد حاصل شد و باید از آرمان های انقلاب دفاع کرد.

امام جمعه شهر اقبالیه عنوان کرد: حضور مردم در صحنه نشان دهنده حفظ روحیه استکبار ستیزی و باعث ناامیدی دشمن است.

حجت الاسلام  فاطمیان تصریح کرد: شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد وظیفه شرعی و ملی مردم است و در این روز با آرمان های انقلاب، شهدا و رهبری تجدید پیمان می کنیم.

حجت الاسلام فاطمیان عنوان کرد: یاوه گویی استکبار و دشمنان تأثیری بر ملت ایران ندارد و حضور در انتخابات  بسیار باشکوه و گسترده خواهد بود.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha