جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رضا نوری

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: گاهی اوقات از موضوعات و مطالبات جامعه بانوان استفاده ابزاری می‌شود، از جمله در رقابت‌های انتخاباتی حرف‌هایی زده می‌شود که از آن بوی فرصت‌طلبی و استفاده ابزاری به مشام می‌رسد؛ ازاین‌رو باید بانوان مراقب باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، امروز در دیدار اعضای تشکل مردمی دختران نور، بر نقش‌آفرینی شایسته بانوان در عرصه‌ها و شئون مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه تأکید کرد.

وی اظهار کرد: بانوان باید مراقب باشند در بزنگاه‌ها و عرصه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی از شعار حمایت از بانوان استفاده ابزاری نشده و خود آن‌ها اجازه ندهند برخی افراد با تمسک به این موضوعات در پی دست‌یابی به اهداف و مطامع خود باشند.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: گاهی اوقات از موضوعات و مطالبات جامعه بانوان استفاده ابزاری می‌شود، ازجمله در رقابت‌های انتخاباتی حرف‌هایی زده می‌شود که از آن بوی فرصت‌طلبی و استفاده ابزاری به مشام می‌رسد؛ ازاین‌رو باید بانوان مراقب باشند.

وی اضافه کرد: برخی شعارها و حرف‌ها صرفاً برای رأی آوری است، ازاین‌رو باید مراقب باشیم کسی خدای‌ناکرده بانوان را ابزاری برای رأی و قدرت قرار ندهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری در ادامه با اشاره به وضعیت عفاف و حجاب و حیا در جامعه، اظهار کرد: متأسفانه فضای مجازی و رسانه‌ای جهان غرب با استفاده از ابزار هنر و فیلم و ادبیات و سایر روش‌ها می‌خواهد کل دنیا را فاسد کند.

وی افزود: غول رسانه‌ای جهان لیبرال دموکراسی غربی پرچم فساد و تباهی را برافراشته و مباحث خود را به‌عنوان حقوق انسانی و بشریت و زنان مطرح می‌کند؛ اما باید هوشیار بود و در پس شعارهای زیبا، ماهیت فسادآلود و باطل آن‌ها را دریافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: خیلی از مباحثی که در تاریخ انبیا برای آن‌ها عذاب نازل شده، الآن توسط جهان غرب به‌عنوان ارزش مطرح و پرچم آن برافراشته می‌شود؛ اما ما باید در برابر این غول رسانه‌ای فاسد مفسد، برای اصلاح جامعه تلاش کنیم.

وی افزود: درست است که فاسد کردن جوانان از اصلاح آن‌ها راحت‌تر است، همان‌طور که تخریب یک ساختمان با اقدام اندکی انجام می‌شود اما ساختن آن دشوار است؛ ولی بدانیم پایان اصلاح جامعه و جوانان رستگاری است، در حالی که پایان فسادزایی و گسترش فساد، تباهی و نابودی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: برای محکم کردن پایه‌های اعتقادی جوانان باید تلاش و کار زیادی انجام دهیم؛ اما در این مسیر نباید خسته شویم؛ زیرا سرانجام کار، نتیجه خوبی خواهد داشت.

وی ادامه داد: پایان خراب کردن، آوارگی و هلاکت است، اما اگر کسی بنای خوبی بسازد اگرچه ساختن زحمت دارد؛ ولی پایان آن آرامش و نجات از دربه‌دری و دست‌یابی به مغفرت الهی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha