جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حذف اینستاگرام آیت الله علم الهدی

حوزه/ اینستاگرام پس از حذف چند پست از صفحه آیت‌الله علم‌الهدی در این شبکه اجتماعی، صفحه نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی را مسدود کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد ، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، شبکه اجتماعی اینستاگرام پس از حذف چند پست از صفحه آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در این شبکه اجتماعی، صفحه را مسدود کرد.

اینستاگرام پیش‌تر نیز مطالب مربوط به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و مقاومت را به بهانه رعایت نکردن پروتکل‌های خود، حذف کرده بود.

اینستاگرام ظهر امروز با حذف مطلب مربوط به رحلت علامه مصباح یزدی و چند پست دیگر که ارتباطی با موضوعات مقاومت نداشت، این صفحه را مسدود کرد.

این اقدام و پیشینه اقدامات محدود کننده گردانندگان جهانی فضای مجازی آن هم پیش از انتخابات جمهوری اسلامی و غرض‌ورزی‌های پیدا و پنهان آنان، نمی‌تواند خللی در بازگویی حقیقت ایجاد کند.

مردم عزیز می‌توانند اخبار مربوط به آیت‌الله علم‌الهدی را در پیام‌رسان‌های داخلی به نشانی @Alamolhoda_com دنبال کنند.

انتهای پیام

              

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    2 4
    انوقت میگن تو غرب آزادی بیان وجود داره
    • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      2 2
      با سلام و احترام بر جنابعالی آقای رضای عزیز ، خذدمت با سعادتتان عرض می کنم که درست میگویند در غرب هم آزادی بیان وجود دارد وهم آزادی عمل ، فقط لازم است سؤآل شود آزادی برای بیان و عمل در چه اموری ؟ آنگاه جواب معلوم می شود که آزادی برای بیان و عمل در تمام هرز گی ها ، و گرنه بنا نیست بیان آنچه که برای انسانیت انسان لازم است ، آزاد باشد . مهد آزادی است غرب بهر عمل ___نی برای آدمی ،بهر جمل __ همچنین آزاد باشد هر خری ___سر دهد تا میتواند عرعری . با عرض پوزش و ادب ، محمد مهدی اسلامی .
  • جالبه IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    2 0
    سانسور واسه ما خوبه واسه اونا بد ؟ چرا کشور ما هر چی رو سانسور کنه خوبه اما اونجا انجام بدن بده ؟ حتما مصلحت دونستن خوب . این اقدام و پیشینه اقدامات محدود کننده گردانندگان جهانی فضای مجازی آن هم پیش از انتخابات جمهوری اسلامی و غرض‌ورزی‌های پیدا و پنهان آنان، نمی‌تواند خللی در بازگویی حقیقت ایجاد کند.