سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی

حوزه/ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در همایش «پیشگامان نهضت»، گفت: ما به حکم اینکه خادم مردم هستیم باید از عملکردمان سؤال شود. اینکه از عملکرد هر مسئولی سؤال شود جزو فضیلت است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، امروز در جمع بانوان نخبه و فعال استان سمنان با عنوان «پیشگامان نهضت» گفت: ما به حکم اینکه خادم مردم هستیم باید از عملکردمان سؤال شود. اینکه از عملکرد هر مسئولی سؤال شود جزو فضیلت است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: گزارش عملکرد هر دستگاه یک جلوه از انقلاب اسلامی و نظام مردم سالاری است؛ عنوان جلسه هم اندیشی است یعنی به اشتراک گذاشتن اندیشه ها و این اولین توقع ما است. از عملکرد ها و اندیشه های یکدیگر باید بهره ببریم و اندیشه ها را به اشتراک بگذاریم.

قمی تصریح کرد: تعیین قدرت در جمهوری اسلامی با مردم است؛ در نظام مردم سالاری تعٌیین بخشی قدرت با مردم است و آنان در رسیدن جامعه و مسئولان به تعالی و رشد تاثیر بسزایی دارند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه انتخابات یک نوع فرصت طلایی است که می‌توان برای تغییر از آن بهره برد، تاکید کرد: مردم بدانند با مشارکت در انتخابات می‌توانند در تعیین سرنوشت کشور سهیم باشند و تغییر ایجاد کنند که همان امید است.

وی با اشاره به اقشار مختلف تأثیر گذار در بصیرت افزایی مردم، ابراز کرد: رسانه و بخش‌های مختلف نقشی مهم در امیدافزایی و ترغیب و تشویق مردم برای حضور پرشور در انتخابات برای تعیین سرنوشت کشور دارند و می‌توانند با راه‌اندازی و مدیریت فضای مجازی و پویش‌ها امید افزایی را در جامعه داشته باشند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه بانوان نقشی مهم در تقویت امید و ترغیب جامعه به مشارکت حداکثری در انتخابات دارند، اظهار کرد: باید ایجاد پویش با توجه به شیوع کرونا و محدودیت دیدار چهره به چهره مورد توجه قرار بگیرد تا هم در کنار موضوع سلامت، بتوانیم رسالتمان را هم ایفا کنیم.

 قمی با اشاره به سخنان بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، ابراز کرد: بانوان رهبران نهضت هستند و نقشی مهم در ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات دارند.

وی تصریح کرد: این قشر می‌توانند در جامعه پیشران باشند و باید پیشتازی کنند و در شرایط حساس فعلی خانواده‌های خود را به حضور در پای صندوق رأی دعوت کنند که رسالتی بزرگ محسوب می‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه انتخابات فرصت طلایی برای تثبیت این جمله است که بانوان رهبران نهضت هستند و برگزاری جلسات هم‌اندیشی نقشی مهم در تشویق به حضور پرشور در انتخابات و تثبیت جایگاه دارد، بیان کرد: سرمایه‌گذاری دشمنان و سو مدیریت‌های داخلی، امید مردم را تحت تأثیر قرار داده و باید واقعیت را قبول داشت، اما باید تقویت امید با کمک بخش‌های مختلف مورد توجه باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha