جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه گفت: موفقیت غرورآفرین جوانان تیم ملی والیبال در برابر آمریکا، درس عبرتی باشد برای کسانی که می خواهند با شیطان بزرگ از در مذاکره وارد شوند.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه بیان کرد: مردم همواره با شرکت در انتخابات وفاداری خود را به انقلاب اسلامی اثبات کرده اند و این بار هم  پای صندوق رأی حماسه آفرینی خواهد کرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه افزود: موفقیت غرورآفرین جوانان تیم ملی والیبال در برابر آمریکا، درس عبرتی باشد برای کسانی که می خواهند با شیطان بزرگ از در مذاکره وارد شوند.

وی ادامه داد: پیروزی بر ابرقدرت پوشالی دنیا که در سایه غیرت بازیکنان و برنامه دقیق مربیان کسب شد، پیامش به مسئولین کشور این است که در صورت داشتن برنامه، می توان تحریم های ناجوانمردانه را در هم شکست.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه خاطرنشان کرد: جوانان ورزشکار از نسل رزمندگان در دوران دفاع مقدس اند که با حماسه آفرینی در میدان، مردم را برای ترغیب در انتخابات امیدوار تر کردند.

 وی در پایان گفت: اگر مسئولینی که وعده های اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی دادند و همچون حاج قاسم سلیمانی در کنار مردم در میدان می ماندند، مفسدان اقتصادی و غارتگران بیت المال، جرأت دهن کجی به صاحبن اصلی انقلاب و بازی با سفرۀ آنها را نداشتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha