پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام فغانی قزوین

حوزه / معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان قزوین گفت: انتخابات یک امتحان الهی برای ملت ایران است که می‌تواند سرنوشت کشور را تعیین کند و عدم حضور قطعا خواسته دشمنان و توصیه بدخواهان ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس فغانی، صبح امروز در هم اندیشی خواهران مدارس امین استان قزوین گفت: شناخت اصلح توسط مردم از روش‌های مختلفی صورت می‌پذیرد که از جمله این روش‌ها می‌توان به حضور کاندیدا در رسانه‌ها، دیدارهای حضوری و ارائه برنامه‌ها اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم سالاری دینی یکی از مهم‌ترین شاخصه در نظام‌های سیاسی است و مردم در این نظام سیاسی نقش تأثیرگذاری دارند و باید نسبت به انتخاب اصلح اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

وی به تعابیر حضرت حضرت علی(ع) درباره صفات انتخاب اصلح، بیان کرد: قوی بودن، تابع امر الهی بودن، نزدیک بودن به پیغمبر و امام (از لحاظ رعایت تمامی قوانین الهی) اعلم بودن به قرآن، دارای تخصص کافی، سابقه فعالیت در عرصه‌های اسلامی و دینی و مهم‌ترین بحث جهاد فرد اصلح است که باید فردی که انتخاب می‌شود همه شرایط فردی و اجتماعی را داشته باشد و به مردم خدمت کند.

وی اظهار کرد: حضرت علی (ع)  در جای دیگری علم و تخصص در کار، حسن تدبیر، سعه‌صدر، نظم و انضباط، قاطعیت، دشمن ستیزی، ساده زیستی، تواضع در مقابل مردم، بصیرت، عمق بینش را از ویژگی‌های فرد اصلح معرفی کرده‌اند.

حجت الاسلام فغانی تصریح کرد: انتخابات یک امتحان الهی برای ملت ایران است که می‌تواند سرنوشت کشور را تعیین کند و عدم حضور قطعا خواسته دشمنان و توصیه بدخواهان ملت ایران است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: دشمنان در هر دوره از انتخابات برای عدم مشارکت مردم پای صندوق‌های رأی مردم تلاش می‌کنند و از هر شیوه‌ای برای کمرنگ کردن مردم برای شرکت در انتخابات فعالیت می‌کنند تا به اهداف شوم خود برسند، اما حضور مردم هر دوره بهتر از  قبل دشمنان انقلاب اسلامی را مأیوس و خار کرده است.

حضور کمرنگ در انتخابات، بازی در زمین دشمن است

حضور کمرنگ در انتخابات، بازی در زمین دشمن است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha