جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024

حوزه/ مدرسه علمیه امام سجاد علیه السلام و نیز کانون انقلاب اسلامی (مدرسه علمیه عباسقلی خان مشهد) با همکاری اداره سیاسی معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه‌ علمیه‌ خراسان فعالیت تبلیغی برای حضور حداکثری دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، کانون انقلاب اسلامی (مدرسه علمیه عباسقلی خان مشهد) با همکاری اداره سیاسی معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان، پس از برگزاری دوره‌های محتوایی انتخاباتی، اقدام به برگزاری ایستگاه"میدان حضور" جهت ارتباط چهره به چهره با مردم در مقابل درب اصلی مدرسه و هم‌جوار با حرم مطهر حضرت رضا(ع)، کرده است.

ایستگاه "میدان حضور" تا پایان زمان قانونی تبلیغات انتخابات ادامه خواهد یافت و مردم در قالب "کافه گفتگو" درباره‌ی دغدغه‌ها، گلایه‌ها و کاندید اصلح گفتگو می‌کنند و درنهایت توسط کارشناسان حوزوی و دانشگاهی جمع‌بندی صورت می‌گیرد.

هرروز سؤالی پیرامون مسائل جاری کشور در " میدان حضور" از مردم پرسیده می‌شود و آنان به‌صورت مکتوب پاسخ‌های خود را در منظر دیگران قرار می‌دهند.

نشست‌های دونفره‌ی طلاب با مردم جهت گفت و گو و پاسخ به سؤالات سیاسی و مشاوره در مورد کاندید اصلح، از بخش‌های دیگر اجرا شده در این ایستگاه است.

توزیع پوسترهایی با تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی و با نوشته‌هایی مبنی بر تشویق به حضور حداکثری از دیگر برنامه‌های " میدان حضور" است و هرروز از ساعت ۱۸ تا ۲۰ مقابل درب اصلی مدرسه‌ی علمیه‌ی عباسقلی خان در ورودی خیابان نواب، برگزار می‌شود.

تعدادی از طلاب مدرسه نیز، جهت تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات به میان مردم می روند و با تشکیل نمایشگاه انسانی همراه با شعارنوشته‌هایی حاوی مسائل مهم کشور، فرصتی را برای مردم ایجاد می‌کنند تا بتوانند در مورد دغدغه‌ها و گلایه‌های خود دقایقی با این طلاب گفت و گو کنند.

همچنین، مسئولان و طلاب مدرسه علمیه امام سجاد علیه السلام در ضمن مصاحبه ای با مردم منطقه بلوار سجاد، به پای سخنان ایشان نشسته و اظهارت آنان را نسبت به حضور در انتخابات ۱۴۰۰ جویا شدند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha