شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
image-20210614110719-1.jpeg

حوزه/ حوزویان باید در آسیب‌شناسی موضوعات مختلف تلاش کرده و با همکاری این مرکز در حل کاربردی این آسیب‌ها بشتابند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمدعلی سلیمانی، رئیس مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در دیدار رئیس و مدیران دفتر تبلیغات اسلامی تهران ضمن موافقت و تأکید همکاری حوزویان با این مرکز اظهار داشت: حوزویان باید در آسیب‌شناسی موضوعات مختلف تلاش کرده و با همکاری این مرکز در حل کاربردی این آسیب‌ها بشتابند.

وی گفت: استان تهران و البرز در زمینه فرق اسلامی بیشتر از استان‌های دیگر مستعد آسیب پذیری هستند و بر همکاری حوزویان در موضوعاتی همچون: سواد رسانه‌ای، آسیب اجتماعی، مشاوره و غیره در این استان تأکید کرد.

رئیس مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ضمن تعامل و ارتباط این مرکز با آموزش و پرورش تصریح کرد: اکنون آماده شناسایی نخبگان از مدارس تیزهوشان در سنین کودک و نوجوان هستیم، زیرا در صورت عدم شناسایی به موقع شاهد فرار مغزها در آینده نزدیک خواهیم بود.

وی افزود: در حال حاضر، حدود ۱۵ درصد از کودکان در بهزیستی و مراکز خصوصی و ۸۵ درصد دیگران کنار خانواده های خود حضور دارند؛ لذا این مرکز آمادگی کامل در تولید محتوا جهت نحوه رفتار والدین با فرزندان و دوره های تربیتِ مربی، برای بانوان حوزوی علاقه مند به آموزشی و تربیتی را دارد.

در ادامه حجت‌الاسلام داوود عزیزی «سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی تهران» ضمن وجود ۷۵ حوزه علمیه آقایان و ۷۳ حوزه علمیه خواهران در استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۲۰ هزار طلبه فعال و مشغول به تحصیل در تهران وجود دارد که نیازمند تازه کردن اطلاعات با توجه به این مرکز هستند.

 حجت الاسلام موسوی «مسئول حراست دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران» خاطرنشان کرد: هر چه حوزویان با دفتر تبلیغات اسلامی بیشتر آشنا می شوند، استقبال بیشتری جهت همکاری را دارند و لازمه بیشتر شدن این همکاری، شناسایی ظرفیت حوزویان و مبلغان و تجهیز آنان به علوم روز و مسائل مربوط به آن است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha