سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام و المسلمین دکتر مجید بیک زاده

حوزه/ معاون بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه استان تهران گفت: وضعیت اسفبار امروز ناشی از عملکرد مردم نیست بلکه نتیجه عملکرد دولت و دولتمردان است.

حجت الاسلام مجید بیک زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، با اشاره به انتخابات، اظهارکرد: اگر به شیطنت های رسانه ای غرب و بنگاه های سخن پراکنی دشمن توجه کنید خواهید دید که انتخاباتی که تاکنون قریب به ۴۰ مورد از انواع آن را با عزت و سربلندی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پشت سرگذاشته ایم، با اصل نظام و حاکمیت گره زده اند، در حالی که خودشان خوب می دانند گِله مردم از نظام و حاکمیت نیست، بلکه از بی مسئولیتی برخی کارگزاران و دولتمردان است.

وی ادامه داد: وضعیت امروز ناشی از عملکرد مردم نیست بلکه نتیجه عملکرد دولت و رئیس جمهوری است که در هنگامه جلب اعتماد رای مردم وعده‌هایی دادند که توان انجام آن بالفعل وجود نداشت.

معاون بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه استان تهران تصریح کرد: ملت ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی خوب مسیر و گفتار سره از ناسره را می شناسند و هماره سیلی بر گوش دشمنان نظام و انقلاب بار دیگر خواهند نواخت.

حجت الاسلام مجید بیک زاده ادامه داد: باید تلاش کنیم تا با تشویق مردم، مشارکت در انتخابات را برای آینده کشورمان افزایش دهیم، همانگونه که معمار کبیرانقلاب اسلامی امام خمینی (ره) فرمودند که حفظ نظام از اوجب واجبات است که این گفته، نشان از اهمیت بالای این موضوع دارد.

وی افزود: حفظ نظام با حضور مردم در صحنه‌های مختلف انجام می‌شود و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی یکی از راه‌هایی است که نقش زیادی برای حفظ نظام دارد.

معاون بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه استان تهران اضافه کرد: کرونا برای بعضی از مسئولان فرصتی گرانبها شد که خود را از پاسخ به مطالبات مردم رهایی داده و ناتوانی، بی‌عملی و سوءمدیریت خویش را با کرونا پوشش دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha