جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ همایش انتخاباتی حوزویان دیار حاج قاسم

حوزه/ حجت الاسلام مسلمی زاده گفت: علما، طلاب، روحانیت و فضلا سکانداران کشتی دین و معارف هستند و تجلی این امر در شهر قم است؛ همه این عزیزان و بزرگان حجت بر سایر بندگان خداوند می باشند و باید راه را به مردم نشان دهند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام عباس مسلمی زاده رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان عصر روز دوشنبه در همایش انتخاباتی «حوزویان دیار حاج قاسم» که از سوی مجمع نمایندگان و تشکل های روحانیت استان کرمانِ حوزه علمیه قم و در سالن همایش های غدیر مجتمع یاوران مهدی برگزار شد ضمن تبریک دهه کرامت گفت: در روایتی از امام صادق علیه الصلاة والسلام آمده است: خدای متعال به وسیله شهر کوفه نسبت به سایر شهرها احتجاج می کند و بوسیله مؤمنین اهل بلاد اسلامی نسبت به مردم سایر بلاد و به وسیله مؤمنین ساکن در قم نسبت به جمیع اهل مشرق و مغرب از جن و انس احتجاج می نماید.

وی افزود: در این روایت آمده است که خدای متعال قم و اهل قم را مستضعف رها نمی کند و آنان را مؤید می سازد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب کرمان خاطرنشان کرد: علما، طلاب، روحانیت و فضلا سکانداران کشتی دین و معارف هستند و تجلی این امر در شهر قم است؛ همه این عزیزان و بزرگان حجت بر سایر بندگان خداوند می باشند و باید راه را به مردم نشان دهند.

وی گفت: بنا بر این روایت ما وظیفه داریم و باید از عافیت طلبی بپرهیزیم؛ ما نیاز به یک انقلاب درون انقلاب داریم.

حجت الاسلام مسلمی زاده تصریح کرد: ادامه شرایط موجود به صلاح اسلام، انقلاب اسلامی و مردم نیست؛ نیاز به یک تحول جدی، کاملاً محسوس است.

وی در پایان یادآور شد: بنا به فرمایش امیرالمؤمنین علیه السلام "اگر کسی از یاری ولی جامعه غافل شود و بخوابد با لگد دشمنان اسلام بیدار خواهد شد".

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha