شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار مدیر و جانشین حوزه علمیه خوزستان با کادر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بندر امام

حوزه/ مدیر و جانشین حوزه علمیه خوزستان، در راستای بررسی روند فعالیت‌های چندگانه مدارس علمیه خوزستان، به شهرستان بندر امام سفر کرده و با کادر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) این شهرستان، دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، به همراه حجت‌الاسلام موسوی زاده، در سفر به شهرستان بندر امام با مدیر، کادر و اساتید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که با حضور امام جمعه شهرستان برگزار شد، حجت‌الاسلام تابش، گزارشی از اقدامات تبلیغی انجام شده در سطح شهر از جمله «تریبون آزاد» ارائه کرد.

امام جمعه بندر امام با اشاره به تأثیرگذاری کلام طلاب و روحانیون میان آحاد جامعه، گفت: پس از آب‌گرفتگی‌های اخیر در بندر امام و جهادِ شبانه‌روزی که طلاب در صحنه خدمت رسانه به مردم انجام دادند، امروز مردم حامی و پشتیبان حوزویان بوده و به ندای آن‌ها جهت حضور پای صندوق‌های رأی، علیرغم مشکلات عدیده اقتصادی، لبیک گفته‌اند.

در ادامه مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات شوراهای شهر، نامزدهای این انتخابات را به مدرسه علمیه دعوت کرده و با حضور آن‌ها جلسه اخلاق انتخاباتی برگزار کردیم.

در پایان نیز مدیر و جانشین حوزه علمیه خوزستان ضمن ارائه گزارشی از روند تحولات کمی و کیفی مدیریت حوزه علمیه استان، در رابطه با لزوم دعوت مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری تأکید کردند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha