جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محسن ملکی ابرده

حوزه/ استاد سطوح عالی حوزه علمیه خراسان گفت: مسئله انتخابات از ابعاد نگاه انسان به زندگی اجتماعی است و همه باید در آن مشارکت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن ملکی ابرده در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه در مشهد با اشاره به اینکه مسئله انتخابات از ابعاد نگاه انسان به زندگی اجتماعی است و همه باید در آن مشارکت کنند، گفت: اگر قرار است زندگی ما در پرتو اجتماع شکل گیرد که یقینا در همه ادیان و در روش‌های زندگی همین طور است، باید نظام و حکومت کارآمدی داشته باشیم.

عضو قرارگاه فقاهت و مجتهدپروری حوزه علمیه خراسان توضیح داد: معتقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی، نظامی برتر است و اگر می‌بینیم جلوه‌های آن در زندگی اجتماعی کمتر ظاهر شده به‌دلیل عملکرد بد است و با انتخاب درست می‌توانیم به برتربودن نظام کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات یعنی حضور در ساختن سرنوشت مردم و مملکت، گفت: همه می دانند که اگر در انتخابات شرکت نکنند، وضع بهتر نمی شود بلکه بدتر می گردد زیرا قلدرهای دنیا به ایران نگاه دیگری دارند و در انتظار مشارکت حداقلی هستند تا با فتنه گری، سختی بیشتری به زندگی مردم وارد کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی ابرده افزود: یقینا اگر حضور حداکثری نباشد، طمع دشمن بیشتر می‌شود و با سنگ‌اندازی و ایجاد موانع باعث ضعیف تر شدن اقتصاد و بحران در جامعه شده و معیشت مردم سخت‌تر می‌گردد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه خراسان با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب، گفت: طبق تعبیر ایشان، همان‌هایی که رهبری و نظام را قبول ندارند هم اگر می‌خواهند زندگی بهتری در ایران داشته باشند یا حداقل زندگی‌شان بدتر نشود، باید بیایند پای صندوق‌ها و به هر کس دوست دارند، رأی بدهند.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha