جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شورای هماهنگی دفتر تبلیغات اسلامی

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان با صدور بیانیه‌ای مردم را به حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان، با صدور بیانیه‌ای آحاد امت اسلامی ایران خصوصاً خوزستانی‌های عزیز و غیرتمند را به حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد اصلح دعوت کرد.

متن بیانیه به این شرح است؛

                                                                                                                 «بسمه تعالی»

انتخابات ریاست جمهوری نماد حضور مردم در تعیین مدیریت اجرایی کشور و به بیانی دیگر رقم زدن سرنوشت اجتماعی خود می‌باشد اگرچه این فرآیند در زمان کوتاهی رخ می‌دهد اما آثار آن می‌تواند تا سال‌ها باعث بهره و یا رنج مردم شود این موهبت یعنی نقش‌آفرینی مردم در مهم‌ترین مسئولیت‌های اجرایی نشان از بلوغ نظام اسلامی دارد خصوصاً وقتی نظر به وضعیت بعضی از کشورها مدعی دموکراسی انداخته می‌شود آنچه دیده نمی‌شود نقش مردم است که در لابه‌لای دروغ‌پردازی ابر رسانه‌ها اثری از آن یافت نمی‌شود.

اکنون‌که درخت تنومند نظام اسلامی ریشه‌هایش محکم شده و با خون شهیدان والامقام آبیاری گردیده و استحکام پیداکرده است مردم ما رنجور از کم‌کاری‌ها و بی‌توجهی بعضی مسئولین و دست‌اندرکاران گلایه‌مند شرایط مختلف خصوصاً وضعیت اقتصادی و معیشتی می‌باشند که این خود محصول خلأ حضور تفکر انقلابی و حزب الهی در عرصه خدمت‌گزاری می‌باشد.

اکنون باید با تلاش  و حضور پرشور در این آزمون بزرگ و انتخاب اصلح و فعلیت بخشیدن به دولت جوان و حزب الهی تلاش کنیم تا با روی کار آمدن عناصر خدمتگزار و بانشاط ان شاء الله مشکلات جامعه خصوصاً اوضاع اقتصادی رو به سامان رود و آنچه شایسته ملت شریف ایران عزیز است را در آینده نزدیک شاهد باشیم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان ضمن ارج نهادن به دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم عزیز و سلحشور ایران از آحاد امت اسلامی ایران خصوصاً خوزستانی‌های عزیز و غیرتمند دعوت می‌نماید که برای نشان دادن شکوه اسلام و ایران سربلند به میدان آمده و با حضور در این عرصه سرنوشت‌ساز و انتخاب فرد اصلح با عنایت به معیار عدالت‌خواهی و خدمتگزاری خالصانه به مردم که در بیانات رهبر عزیز انقلاب مورد تأکید قرارگرفته است دست رد به سینه دشمنان خون‌خوار و جنایتکار بشریت زده و آنان را که امروز متحدالقول شده‌اند و با تمام قوا در شیپور تحریم انتخابات می‌دمند مأیوس نمایند.

از خداوند متعال عزت و اقتدار برای ملت نجیب و باصلابت ایران خواستاریم و امیدواریم ثمره انتخابات پیش رو آسایش و اقتدار برای هم‌وطنان عزیز باشد.

اللهم عجل لولیک الفرج

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha