سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
چیت سازیان

حوزه / مدیر گروه فقه و حقوق دانشگاه قرآن و حدیث، حضور پرشور مردم پای صندوق های رای را موجب یاس و ناامیدی دشمنان دانست و گفت: باید رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که با نجات کشور از بحران اقتصادی مردم را به رفاه و آسایش برساند.

حجت الاسلام مرتضی چیت سازیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان با تاکید برحضور پرشور مردم  خرداد گفت: با توجه به اینکه تا جمعه فاصله زیادی نداریم، مردم باید خودشان را برای حضور پرشور پای صندوق های رای حاضر کنند تا نقطه عطف دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بیافرینند.

وی با اشاره به حساس بودن انتخابات  ۲۸ خرداد، افزود: به دلیل اینکه رسانه های خارجی و براندازان نظام اسلامی ایران مدتها است برای رسیدن به اهداف شوم خود با ایجاد یاس و ناامیدی، مردم را به عدم حضور در پای صندوق های رای تشویق و ترغیب می کنند، لذا انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا امسال از حساسیت خاصی برخوردار است .

مدیر گروه فقه و حقوق دانشگاه قرآن و حدیث با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دعوت مردم برای حضور پرشور درپای صندوق های رای، گفت: برای شادی روح شهیدحاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا و خنثی سازی توطئه های دشمنان باید با حضور پرشور پای صندوق های رای به نامزد اصلح رای بدهیم .

وی، حضور پرشور مردم پای صندوق های رای را موجب یاس و ناامیدی دشمنان دانست و افزود: باید رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که با نجات کشور از بحران اقتصادی مردم را به رفاه و آسایش برساند.

چیست سازان در پایان اظهار کرد: اگر رئیس جمهور منتخب مردم فردی مدیر، مدبر، توانا، همگام با افکار مقام معظم رهبری و فسادستیز باشد و با نهادهایی که به نوعی در کار دولت و ملت سنگ اندازی می کنند مقابله کند تا حدود زیادی با غلبه بر مشکلات خواهد توانست کشور را به پیشرفت برساند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha